Jak kupujesz zróżnicowane rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Lecz kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.
Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, aby reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak prawidłowo, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.
Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie posiadają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści wytwarzać.
Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!
Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, odszukasz w niej solidne wskazówki wspierające komunikację różnorodnych działań. Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, odszukasz inspirację, jak przekazywać wydajnie treści. Jeśli występujesz nieraz w roli prelegenta, odnajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo rozpoczyna się od końca świata.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki firmy" zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak zwykle pomaga swym klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi markę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.
Podtytuł: Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
ISBN: 9788301192549
Kod paskowy: 9788301192549
Autorzy: Tkaczyk Paweł
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 160
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.6x23.3
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.414
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka