Czy zdarzyło ci się, iż inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy opacznie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś precyzyjnie odwrotnego do twoich oczekiwań? Z tej książeczki w 30 minut dowiesz się, jak możesz sprawniej porozumiewać się zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Dzięki czemu w każdej sytuacji wynajdziesz odpowiednie słowa.
Przeczytaj, jak:
ubierać swoje myśli w adekwatne słowa;
spełniać oczekiwania i wymagania swoich rozmówców;
być przekonującym w rutynowym życiu.
Przedmowa
Zadaniem tej książeczki jest przedstawienie wskazówek dotyczących skutecznej komunikacji. Niezwykle polecam ją tym, którzy doświadczają uczucia, iż powinni usprawnić tę sferę swojego życia - a któż z nas z czystym sumieniem mógłby zaprzeczyć, iż nie jest mu to choć trochę potrzebne? Książka ta wychodzi naprzeciw potrzebom szczególnie ludzi aktywnych zawodowo, którzy odkrywają rolę i znaczenie efektywnej komunikacji i umiejętności porozumiewania się w obrębie swojej firmy. Coraz więcej przedsiębiorców zyskuje świadomość, że na współczesnych globalnych rynkach zaistnieje tylko ten, kto opanował umiejętność produktywnej komunikacji z innymi.
Komunikacja jest obecna we wszystkich sferach życiaLudźmi, którzy pozostają w wielu przeróżnych relacjach z innymi, są w szczególności biznesmeni, przedsiębiorcy. To oni prowadzą rozmowy i negocjacje z kontrahentami, piszą listy, wysyłają faksy i e-malie. Zadaj sobie pytanie, czy potrafisz komunikować się prosto i skutecznie. Czy jesteś w pełni zadowolony ze swych umiejętności w tej dziedzinie? Jeśli nie: Czy zdajesz sobie sprawę, jak niemało marnujesz czasu, energii i pieniędzy z powodu nieefektywnej komunikacji? Jeśli inni ludzie cię nie rozumieją lub pojmują to, co chcesz im przekazać w sposób opaczny, wówczas zawiedzie cię każdy plan, nawet najszczególniej perfekcyjny.
Metody właściwego i skutecznego porozumiewania się z innymi ludźmi nauczysz się na licznych kursach retoryki, czyli sztuki wypowiadania się i wyrażania swoich myśli. Jednak nie wszyscy posiadają czas i sposobność, by uczęszczać na organizowane w tym celu, stosowne seminaria, choć byłoby to nad wyraz wyodrębnione. Spomiędzy problemów, z którymi na co dzień mamy do czynienia w naszym życiu zawodowym, większość ma swoje źródło w niewłaściwej komunikacji z innymi ludźmi.
Mówić i być rozumianym.
Przeczytanie tej książeczki nie zajmie ci dużo czasu - tylko 30 minut, jednak zawarte w niej wskazówki i dane powinny posiadać decydujące i długotrwałe działanie w twoim życiu, podnieść produktywność pracy i w końcu usprawnić twój management, czyli zdolność do kierowania innymi ludźmi. Z następnych rozdziałów dowiesz się, w jaki sposób proces komunikacji przebiega między ludźmi. Szczególny nacisk został położony na to, co -jako nadawca informacji - powinieneś w zabrać pod uwagę, aby wydajnie przekazać ją innym. Szczególnie obszernie i skrupulatnie został opracowany najważniejszy aspekt każdego aktu komunikacji, a mianowicie wiadomość i sposoby jej przekazu.
Z każdym rozdziałem, a choćby każdą pojedynczą stroną, będą polepszały się twoje zdolności komunikacyjne. Powodzenia w nauce!
Autorzy: Elizabeth Tierney
EAN: 9788386757442
Głębokość: 7.000000
ISBN: 978-83-86757-44-2
ilość stron: 90
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2017
Szerokość: 115
Tłumaczenie: Monika Dziedzic
Wydanie: 1
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO KOS
Wysokość: 165