Prezentowana książka to dostępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na zapotrzebowania badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego asygnowanego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych, czy rozwiązanie problemów, z którymi mogą spotkać się terapeuci. Książka ta ma stanowić też zachętę dla rodziców i instytucji do wspierania terapii. W publikacji odszukamy także przykłady solidnych przypadków i ergonomiczne wskazówki, które przygotują terapeutę do pracy z młodymi ludźmi.
dane przedstawione są w czytelnym i użytecznym stylu, co czyni tę książkę odpowiednią dla specjalistów pracujących w placówkach zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży i dla tych, którzy się szkolą. Może okazać się ona na dodatek {pomocn|przydatn)ą lekturą dla osób pracujących w środowiskach świadczących usługi dla dzieci i młodzieży.
Tytuł Depresja. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży Autor Chrissie Verduyn,Julia Rogers,Alison Wood Wydawnictwo Difin EAN 9788382700497 ISBN 9788382700497 Kategoria Nauki humanistyczne\Psychologia Liczba stron 234 Format 16x23x1.3 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg