Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i nieprzystępnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (A oraz B). Wybierzcie talię, którą będziecie grali i tego, kto zapoczątkuje zabawę.Na czym to polega?W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami.
Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego nakłaniamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję.
Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, lecz sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty posiadają stanowić pretekst do dyskusji na mniej albo bardziej odjechane tematy.Co odnajdziemy wewnątrz?Talia zielona, najlżejsze dylematy55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie.
Dotykają tematów moralności, uczciwości oraz w pełni abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowieZły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swego syna i musisz mu udowodnić, iż jesteś inteligentną istotą.
Czy:Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, żeby udawać jego ulubionego superbohatera? podwyższasz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz Krąg życia z Króla Lwa?Talia pomarańczowa, ciężkie dylematy55 kart dylematów podejmujących dużo przeróżnych tematów.
Odpowiedzi Twoich znajomych na pewno pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i podejściu do progresywnych technice.Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność.
Czy:Podglądasz sny swojej drugiej połówki? Nie podglądasz ich?Talia czerwona, srogie dylematy55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i nieprzystępne zagadnienia moralne.
Pozostaną w waszej pamięci na długo...Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo.
Czy:Wychodzisz i ********* kozę na ************, lecz dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, że ** ********?Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...Akcesoria w pakiecie: - 30 kart głosów- 6 kart trybów rozgrywki- 1 karta kompasu moralnego- 15 dwustronnych kart punktów- 55 kart lekkich dylematów- 55 kart przeciętnych dylematów- 55 kart ciężkich dylematów...