ŚMIERTELNI WROGOWIE SZYKUJĄ SIĘ PRZECIWKO TOBIE. TWÓJ LUD JEST GOTOWY, aby SPROSTAĆ WYZWANIU! STWÓRZ HISTORIĘ CYWILIZACJI.W twoich rękach spoczywa los jednej z dużych cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę.
Wybierz jedną z ośmiu rozmaitych nacji, każda ma swój wyjątkowy fason i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, by z drobnego plemienia barbarzyńców przekształcił się w solidne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi cię w tyle za wrogami i pozostanie po was tylko wzmianka w annałach historii.Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną poprzez siebie cywilizację, by stała się dominującym imperium.
w trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana.
Do wyboru mamy: Arturian, Atlantydów, Egipcjan, Maurjów, Minojczyków, Olmeków, Qin i Utopian. W każdym pudełku wynajdziecie jeszcze przeciwnika do rozgrywki solo.NOTKA HISTORYCZNAImperium to gra, której powłoka fabularna jest potężnie oparta na dziejach narodów i imperiów pojawiających się w historii świata w okresie 3100 p.n.e.
1066 n.e. Pomimo iż w początkowym etapie projektu staranność historyczna i chęć wiernego odwzorowania znanych i zbadanych faktów były najwyższym priorytetem, to jednak w procesie tworzenia stopniowo ustępowały miejsca potrzebom dostosowania ich do mechaniki gry.
Mechanika budowania talii jest z pewnością całkowicie abstrakcyjna, a idea ciągłego i nieuniknionego przeobrażania się narodów w imperia jest w swej istocie niezgodna z faktami historycznymi.Co więcej terminy występujące w grze, takie jak barbarzyńska, imperialna czy archaiczna, nie odnoszą się bezpośrednio do historii, a są terminami wytwarzanymi na potrzeby me- chaniki gry.
Podobnie jak sformułowanie nacja nie określa niekiedy prawdziwych ludów znanych z historii świata. Atlantydzi, Arturianie czy Utopijczycy to fikcyjne, mityczne narody. Minojczycy, Grecy i Macedończycy, choć reprezentują rozmaite nacje, wywodzą się z antycznych ludów dzisiejszej Grecji i Macedonii.
Nacja Qin obejmuje nie tylko dynastię Qin, znaną z chińskiej historii, ale także dynastię Zhou i Okres Walczących Królestw. Żadna z używanych w grze talii, reprezentujących nacje, nie jest w stanie w pełni oddać złożoności, a także bogactwa kulturowego i historycznego narodu, który reprezentuje.Akcesoria w pakiecie: - 29 kart Arturian- 22 karty Atlantydów- 23 karty Egipcjan- 24 karty Maurjów- 23 karty Minojczyków- 26 kart Olmeków- 25 kart Qin- 21 kart Utopijczyków- 83 karty wspólne- Rynek składający się z 3 płytek- 1 karta przesilenia- 4 karty systemu- 21 żetonów zaznaczenia- 18 żetonów akcji- 6 żetonów trybu solo- 1 kość sześcienna- 39 żetonów zasobów- 39 żetonów populacji- 39 żetonów postępu...