W wyniku linii niefortunnych zdarzeń straciłem połowę załogi. Reszta, w przekonaniu, że okręt jest przeklęty, opuściła mnie w niepokaźnym porcie, do którego zawinęliśmy, by uzupełnić zapasy wody. Zaciągnięcie nowej załogi w miejscowej tawernie poszło zaskakująco łatwo. Cieszyłbym się, gdyby nie dziwne przeczucie, iż część z nowych załogantów ma jakieś nikczemne zamiary…
Dziennik kapitański, 8 października 1695 r.
Kraken to gra strategiczna pełna blefu, dedukcji i ukrytych tożsamości. Wszyscy uczestnicy wcielają się w członków załogi statku,posiadają odmienne cele dotyczące kursu statku. Lojalni marynarze starają się doprowadzić statek do bezpiecznego portu, w trakcie gdy piraci dążą do dotarcia do kryjówki w Karmazynowej Zatoce. Równocześnie szalony kultysta próbuje przekonać pozostałych graczy, żeby pomogli mu wezwać mrocznego Krakena.
Czy jesteś gotowy na ekscytującą przygodę na pełnym niebezpieczeństw morzu?