Podręcznik do języka angielskiego. Teaching through diversity Voices to kolekcja czterech postępowych podręczników, które powstały w odpowiedzi na modyfikację formuły egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego. Kurs zezwala na pracę równocześnie z uczniami, którzy w gimnazjum rozpoczynają naukę języka angielskiego (poziom III.0), jak i z tymi, którzy kontynuują edukację rozpoczętą w szkole podstawowej (poziom III.1). Już od pierwszego poziomu kursu uczniowie zapoznawani są z oczekiwaniami egzaminu i zadaniami, jakie mogą się na nim pojawić. Pierwsze dwa poziomy zawierają zadania charakterystyczne dla egzaminu na poziomie podstawowym, kolejne dwa wprowadzają zaś ćwiczenia dobrane do wymagań egzaminu na poziomie zwiększonym. Warto wiedzieć: Jedna strona podręcznika gromadzi materiał na 45 minut lekcji. Sekcja Language in Action zapoznaje uczniów z językiem stosowanym w powszednich sytuacjach: w sklepie, w szkole, wśród rówieśników; zawiera wyrażenia charakterystyczne dla danej sytuacji. Language Focus to zagadnienia gramatyczne wprowadzane w klarowny, przychylny dla ucznia sposób. Sekcje Reading zawierają atrakcyjne teksty, poruszające zagadnienia związane ze współczesnym światem. Ćwiczenia sprawdzające rozumienie tekstu czytanego odwzorowują typ zadań egzaminacyjnych. W części Cumulative Grammar zamieszczono ćwiczenia sprawdzające znajomość zagadnień gramatycznych ze wszelkich poprzednich rozdziałów, co pozwala na powtórzenie poznanego wcześniej materiału. W sekcji Exam Builder znajdują się ćwiczenia w typie zadań egzaminacyjnych, co zezwala na doskonalenie strategii egzaminacyjnych. W każdym rozdziale pojawia się do wykonania jeden Projekt. Nr MEN Voices 1: 313/1/2011