Chcesz prowadzić interesy z partnerami zagranicznymi? kreować dobrą korespondencję w swojej firmie? Być wizytówką producenta dla której pracujesz? Ta książka z całą pewnością ułatwi ci to zadanie. Duże zainteresowanie znajomością zasad korespondencji w języku angielskim to nie moda, ale potrzeba naszych czasów, a na dodatek wyraźny wymóg w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach. Z niniejszej książki mogą korzystać najczęściej osoby znające język angielski na poziomie przeciętniezaawansowanym i wyżej. Jeszcze osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z językiem na gotowych przykładach będą mogły napisać podobne pisma. Nabierz pewności w pisaniu pism biznesowych Książka zawiera gotowe do użycia przykłady najważniejszych dokumentów, pism, zapytań, itp. Jednym słowem wszystko to, co korespondencyjny świat biznesu oczekiwać będzie od Ciebie. Dzięki tej publikacji będziesz z łatwością mógł napisać korespondencję w języku angielskim eliminując ryzyko popełnienia kłopotliwych błędów. Warto więc mieć taką pozycję pod ręką.
Tytuł Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim Autor Anna Piekarczyk Język polski Wydawnictwo Eprofess ISBN 978-83-63435-13-4 Rok wydania 2009 ilość stron 68 Format mobi, epub, pdf Spis treści
- Wstęp
- Określenia, a także skróty używane w korespondencji
- Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia
- Podanie o pracę / List motywacyjny. Najpotrzebniejsze zwroty i wyrażenia
- Email o pracę
- Odpowiedź na list motywacyjny i CV
- List z wypowiedzeniem umowy o pracę
- Akceptacja rezygnacji z pracy
- List odrzucający kandydata do pracy
- Informacja o odejściu pracownika
- CV
- Klauzula o ochronie danych osobowych
- Zmiana adresu marki
- Przeprosiny za nieobecność
- Prośba o urlop
- Rezerwacja pokoju hotelowego
- Zamówienie towaru
- Potwierdzenie zlecenia / zamówienia
- Anulowanie zamówienia
- Podziękowanie za dokonanie zamówienia
- Faktura
- Fax
- Email z informacją o nieobecności
- Lista zamówień
- Informacja o zatrudnieniu
- Prośba o referencje
- List z referencjami
- Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie
- Umowa o pracę
- Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika
- Wezwanie do zapłaty
- Zaproszenie na oficjalne przyjęcie
- Informacja o awansie
- Reklamacja dotycząca jakości produktu
- Odpowiedź na reklamację
- Podziękowanie za zatrudnienie
- Zapytanie o produkt / usługę
- Informacja o wzroście cen produktów