Zdjęcia innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf (Beata Reformat)
Do kupienia w: Marka: Beata Reformat
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego Autor Beata Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany wporownywarce artykuł innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 21,85 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnych porównan setek sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752745
Autor
Beata reformat
Sprawdź promocyjne oferty na innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i zmianach cen zastosowane w zestawieniu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego Autor Beata Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-274-5 Rok wydania 2015 Katowice ilość stron 218 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział I Kategoria i modele innowacji w handlu detalicznym 19 1. Tradycyjne i współczesne definicje i klasyfikacje innowacji 19 2. Modele procesów innowacyjnych a stadia rozwoju gospodarki 30 3. Istota, systematyka i typy innowacji w handlu detalicznym 40 3.1. Typologia innowacji według Podręcznika Oslo Manual 40 3.2. Rozszerzona typologia innowacji w handlu detalicznym 47 4. Uwarunkowania rozwoju i systematyka innowacji w handlu detalicznym 53 4.1. Gospodarka oparta na wiedzy i rozwój nowych technice 53 4.2. Nowy rodzaj konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym 59 5. Atrybuty innowacyjnej marki detalicznej 64 Rozdział II Modele i strategie konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce 70 1. Zmiany strukturalne i ekonomiczne sfery handlu detalicznego (i jej otoczenia) w Polsce 70 1.1. Efekty zmian strukturalnych i ekonomicznych handlu detalicznego 70 1.2. Otoczenie handlu detalicznego – zmiany i efekty rozwoju 77 2. Modele przewagi konkurencyjnej a strategie konkurencji przedsiębiorstw handlowych 87 2.1. Modele przewagi konkurencyjnej M. Portera i ich implementacje w handlu detalicznym 90 2.1.1. Model pięciu sił sektora i wynikające z niego strategie konkurencji 90 2.1.2. Model łańcucha wartości marki a osiąganie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym 95 2.2. Modele przewagi konkurencyjnej według teorii zasobowej 99 2.3. Modele przewagi konkurencyjnej oparte na podejściu relacyjnym (sieciowym) 104 Rozdział III Podstawy i identyfikacja potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw handlu detalicznego 111 1. Wiedza o badanych grupach przedsiębiorstw jako podstawa identyfikacji ich potencjału konkurencyjnego 111 1.1. Grupa zagranicznych organizacji sieciowych handlu detalicznego 113 1.1.1. Podgrupa strategiczna – przedsiębiorstwa stwarzające sieci hipermarketów 117 1.1.2. Podgrupa strategiczna – przedsiębiorstwa mające sieci supermarketów 119 1.1.3. Podgrupa strategiczna – przedsiębiorstwa handlu dyskontowego (sieci sklepów dyskontowych) 121 1.2. Grupa firm polskich stwarzających sieci sklepów detalicznych 126 1.3. Grupa niepokaźnych, niezależnych przedsiębiorstw handlowych 133 2. Innowacje organizacji handlu detalicznego na rynku FMCG w świetle opinii nabywców 135 2.1. Podstawy metodyczne przeprowadzonych badań 136 2.2. Wyniki badań konsumentów indywidualnych na rynku produktów FMCG 138 2.3. Znaczenie wiedzy o potrzebach i preferencjach konsumentów jednostkowych dla budowy strategii konkurencji przedsiębiorstw detalicznych opartych na innowacjach 153 Rozdział IV Modele procesów budowy i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego opartego na innowacjach 157 1. Modele przewagi konkurencyjnej opartej na innowacjach na bazie wyróżniającej się pozycji rynkowej w handlu detalicznym 158 1.1. Model przewagi konkurencyjnej zagranicznych organizacji handlu detalicznego 158 1.2. Model przewagi konkurencyjnej firm polskich tworzących sieci sklepów detalicznych 165 2. Model przewagi konkurencyjnej niepokaźnych, niezależnych przedsiębiorstw handlowych 174 Zakończenie 183 Bibliografia 187 Spis rysunków 201 Spis tabel 203 Spis wykresów 205 Aneks 207 Część A. Wzór kwestionariusza ankietowego dla badań klientów jednostkowych na rynku FMCG w Polsce 209 Część B. Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego (FGI – Focus Group Interview) z menedżerami wybranych organizacji handlu detalicznego 217
Parametry
ISBN
9788378752745
Autor
Beata reformat
Ilość stron
218
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Beata Reformat
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Eugeniusz U.
26.11.2024
Twórz razem z nami zgraną wspólnotę i publikuj opinie recenzje / opinie
Jeżeli miałeś okazję korzystać z proponowanego produktu innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego, AZ#86ACE980EB/DL-ebwm/pdf podziel się z użytkownikami oceną lub opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.