"Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu niezwykle ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w zróżnicowanych obszarach.
W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt.,,Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego" jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i funkcjonalnego punktu widzenia [...].
Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników atrakcyjnych badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie sporej próbie w Polsce. Prof. Dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, lecz także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków.
Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca zróżnicowane techniki badawcze była nietrudna w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te atrybuty.
Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przezroczystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat niepowtarzalny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę atrakcyjną także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).
Dr hab.