Zdjęcia uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości (Krzysztof Świeszczak)
Do kupienia w: Marka: Krzysztof Świeszczak
22,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Uwarunkowania sprawności działania inkubatorów przedsiębiorczości Autor Krzysztof Świeszczak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-054-2 Rok wydania...
Prezentowany w naszejporownywarce cen artykuł uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 22,89 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan setek sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380880542
Autor
Krzysztof świeszczak
Sprawdź promocyjne oferty na uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i aktualnych cenach użyte w prezentowanym rankingu są indeksowane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Uwarunkowania efektywności działania inkubatorów przedsiębiorczości Autor Krzysztof Świeszczak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-054-2 Rok wydania 2016 Łódź Wydanie 1 ilość stron 308 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości 15 1.1. Definicja przedsiębiorstwa 16 1.1.1. Przedsiębiorstwo z punktu widzenia ekonomii 17 1.1.2. Przedsiębiorstwo z punktu widzenia prawa polskiego 18 1.2. Pojęcie przedsiębiorczości i przedsiębiorcy 19 1.2.1. Historyczne ujęcie przedsiębiorczości i przedsiębiorcy 20 1.2.2. Współczesne ujęcie przedsiębiorczości i przedsiębiorcy 23 1.3. Modele działań przedsiębiorczych 27 1.3.1. Przedsiębiorczość żywiołowa 27 1.3.2. Przedsiębiorczość ewolucyjna 28 1.3.3. Przedsiębiorczość etyczna 29 1.3.4. Przedsiębiorczość systemowa 30 1.4. Przedsiębiorstwo w teorii ekonomii 30 1.4.1. Neoklasyczna teoria przedsiębiorstwa 31 1.4.2. Koncepcja menedżerska 32 1.4.3. Teoria kosztów transakcyjnych 33 1.4.4. Przedsiębiorstwo w teorii agencji 34 1.4.5. Podejście behawioralne 35 1.4.6. Koncepcja mechanizmu alokacji zasobów 36 1.4.7. Teoria praw własności 37 1.5. Cykl życia przedsiębiorstw 38 1.5.1. Koncepcja dwuetapowego procesu życia przedsiębiorstwa 40 1.5.2. Koncepcja trzyetapowego procesu życia przedsiębiorstwa 40 1.5.3. Koncepcja czteroetapowego cyklu życia przedsiębiorstwa 42 1.5.4. Koncepcja pięcioetapowego cyklu życia przedsiębiorstwa 44 1.6. Etapy tworzenia przedsiębiorstw 48 1.7. Zapotrzebowania nowego przedsiębiorstwa 53 1.8. Przesłanki wspierania mikro- i niewielkich przedsiębiorstw 55 1.9. Formy wspierania mikro- i niewielkich podmiotów gospodarczych w Polsce 56 1.9.1. Finansowe instrumenty wspierające mikro- i niewielkie przedsiębiorstwa 58 1.9.2. Instrumenty niefinansowe wspierające mikro- i niewiele znaczące przedsiębiorstwa 63
Rozdział II. Inkubator przedsiębiorczości jako forma wspierania nowo stworzonego podmiotu gospodarczego 65 2.1. Pojęcie inkubatorów przedsiębiorczości 66 2.2. Specyfika inkubatorów przedsiębiorczości 70 2.2.1. Cele działania inkubatorów przedsiębiorczości 71 2.2.2. Zadania inkubatorów przedsiębiorczości 73 2.2.3. Atrybuty inkubatorów przedsiębiorczości 74 2.3. Inicjatorzy inkubatorów przedsiębiorczości oraz ich formy prawne 79 2.4. Przebieg cyklu inkubacji 83 2.4.1. Koncepcja czteroetapowego procesu inkubacji 83 2.4.2. Koncepcja sześcioetapowego cyklu inkubacji 92 2.5. Typy inkubatorów przedsiębiorczości 93 2.5.1. Konwencjonalne inkubatory przedsiębiorczości 98 2.5.2. Inkubatory przedsiębiorczości „nowej generacji" 99 2.5.3. Publiczne inkubatory przedsiębiorczości (not-for-profit) 100 2.5.4. Prywatne inkubatory przedsiębiorczości (not-for-profit, a także for-profit) 101 2.5.5. Akademickie inkubatory przedsiębiorczości 103 2.5.6. Technologiczne inkubatory przedsiębiorczości 106 2.5.7. Alternatywne formy inkubatorów przedsiębiorczości 107
Rozdział III. Inkubacja przedsiębiorczości na świecie 111 3.1. Historia inkubatorów przedsiębiorczości 112 3.1.1. Historia inkubatorów przedsiębiorczości na świecie 113 3.1.2. Historia inkubatorów przedsiębiorczości w Polsce i w województwie łódzkim 117 3.2. Analiza wyników dotychczasowych badań dotyczących sposobu funkcjonowania inkubatorów przedsiębiorczości 120 3.2.1. Cechy inkubatorów przedsiębiorczości w wybranych krajach 123 3.2.2. Benchmarking inkubatorów przedsiębiorczości w Unii Europejskiej 130 3.2.3. Przeciętny inkubator przedsiębiorczości w Polsce 138 3.2.4. Kluczowe czynniki sukcesu inkubatorów przedsiębiorczości na świecie 141 3.3. Autorski wzorzec inkubatora przedsiębiorczości, a także mierniki skuteczności funkcjonowania tych instytucji 148 3.3.1. Części autorskiego wzorca inkubatora przedsiębiorczości 148 3.3.2. Wspieranie postaw przedsiębiorczych u potencjalnych przedsiębiorców 150 3.3.3. Monitoring produktywności działań podejmowanych przez inkubatory przedsiębiorczości 151 3.3.4. Świadczenie usług przez inkubator przedsiębiorczości 152 3.3.5. Wewnętrzna i zewnętrzna sieć współpracy 153 3.3.6. Polityka wejścia do oraz wyjścia z inkubatora przedsiębiorczości 154 3.3.7. Mierniki skuteczności funkcjonowania inkubatorów przedsiębiorczości 154
Rozdział IV. Inkubatory przedsiębiorczości w województwie łódzkim 159 4.1. Organizacja i metodologia badania 160 4.2. Podstawowe informacje o inkubatorach przedsiębiorczości z województwa łódzkiego objętych badaniem 163 4.2.1. Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Łodzi 164 4.2.2. Inkubator Przedsiębiorczości w Kleszczowie 165 4.2.3. Inkubator Przedsiębiorczości w Kutnie 166 4.2.4. Inkubator technologiczny w Bełchatowie 166 4.2.5. Inkubator Uniwersytetu Łódzkiego 167 4.2.6. Łódzki Inkubator techniczny 168 4.2.7. Zelowski Inkubator Przedsiębiorczości 169 4.3. Klasyfikacja inkubatorów w województwie łódzkim 170 4.4. Analiza opisowa sposobu funkcjonowania inkubatorów przedsiębiorczości zlokalizowanych w województwie łódzkim 173 4.4.1. Wspieranie postaw przedsiębiorczych u potencjalnych przedsiębiorców 174 4.4.2. Monitoring produktywności działań podejmowanych poprzez inkubatory przedsiębiorczości 179 4.4.3. Świadczenie usług przez inkubator przedsiębiorczości 187 4.4.4. Wewnętrzna i zewnętrzna sieć współpracy 192 4.4.5. Polityka wejścia do oraz wyjścia z inkubatora przedsiębiorczości 197
Rozdział V. Analiza skuteczności inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego oraz rekomendacje w zakresie inkubacji podmiotów gospodarczych 203 5.1. Analiza porównawcza benchmarku inkubatora przedsiębiorczości z inkubatorami z województwa łódzkiego 204 5.2. Analiza wskaźnikowa produktywności inkubatorów przedsiębiorczości zlokalizowanych w województwie łódzkim 209 5.2.1. skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego 210 5.2.2. Analiza w obszarze wspierania postaw przedsiębiorczych u potencjalnych przedsiębiorców 216 5.2.3. Analiza w obszarze monitoringu sprawności działań podejmowanych przez inkubatory przedsiębiorczości 223 5.2.4. Analiza w obszarze świadczenia usług przez inkubator przedsiębiorczości 232 5.2.5. Analiza w obszarze wewnętrznej i zewnętrznej sieci współpracy 239 5.2.6. Analiza w obszarze polityki wejścia do oraz wyjścia z inkubatora przedsiębiorczości 247 5.2.7. Ogólna analiza produktywności inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego 254 5.3. Wnioski i rekomendacje w zakresie poprawy wydajności inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego 256 5.3.1. Ocena efektywności funkcjonowania inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego w świetle prowadzonej przez nie działalności 257 5.3.2. Polecane kierunki rozwoju inkubatorów przedsiębiorczości z województwa łódzkiego koncentrujące się wokół poprawy wydajności ich funkcjonowania 260
Wysłana przez klienta opinia / recenzja produktu może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli tylko skorzystać z produktu uwarunkowania skuteczności działania inkubatorów przedsiębiorczości podziel się z innymi opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.