1.1. Kryteria wyboru tekstów narracyjnych
1.1.1. Kryteria ogólne wyboru tekstów narracyjnych
1.1.2. Kryteria językowe wyboru tekstów narracyjnych
1.2. Adaptacja tekstów narracyjnych
1.3. Metodyka pracy z tekstem narracyjnym...
1.3.1. Wprowadzenie tekstu narracyjnego
1.3.2. Narracja tekstu i jego inscenizacja
1.3.2.1. Przygotowanie do opowiadania
1.3.2.2. Aktywności poprzedzające narrację tekstu
1.3.2.3. Opowiadanie contra czytanie
1.3.2.4. Opowiadanie interaktywne
1.3.2.5. Inscenizacja tekstów narracyjnych
1.3.2.6. Kreatywne formy reprodukcji treści tekstu narracyjnego
1.3.2.7. Fantasy trips jako forma narracji
1.3.2.8. Wizualizacja treści tekstu narracyjnego
1.3.3. Utrwalenie treści tekstu narracyjnego i jego elementów językowych
2. Propozycje dydaktyzacji bajek i opowiadań do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoprzedszkolnym...2.1. The very hungry caterpillar
2.2. The enormous turnip
2.3. In the dark, dark woods
2.4. Kim and the Little Witch
2.5. The lion and the mouse
2.6. The hare and the tortoise
2.7. Bobby wants to be a snowman
2.8. The big, fat pancake
2.9. The Easter Bunny
2.10. A small sparrow and the four seasons
2.11. The ugly duckling
2.12. The fir tree
2.13. The three little pigs
2.14. Goldilocks and the three bears
2.15. The little red hen