„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „za każdym razem Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to konwencjonalne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś kreować podobnie chwytliwe i piękne hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na solidne efekty sprzedażowe? Pragniesz kreować komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.
Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. Prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.
Samo Sedno to seria nowoczesnych, poręcznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W kolekcji znajdują się tytuły o tematyce m.in. Biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.