Personal branding to teraz nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, realizowanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło danych o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w niedługim czasie sporo zyskać,ekspresowo można stracić swoje prawidłowej imię. Jeśli chcesz stwarzać swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu wyjątkowo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, potrzebnie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu wynajdziesz użyteczne informacje o wszelkich platformach social media, oparte typowo na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... Snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu sprawności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji