Książka demonstruje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i oczekiwań klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii towaru i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) parametry technologiczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Nad wyrazjszy jest fason życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów fason klienci szukają optymalnego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać." W wyjątkowo logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii przez praktykę do refleksji i korzystnych wskazówek. Prezentuje niemało przykładów z własnego doświadczenia. Potrzebnie przeczytaj "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie" i dowiedz się: - czym są fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kręgosłup pracy z ofertą - jak stworzyć plan sprzedaży opierając się na zasadach marketingowych - na czym polega home staging oraz jak duża jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości, - jak efektywnie wypromować się w nowych mediach - dlaczego trzeba tworzyć wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego potrzeby - na czym należy się koncentrowaćkreować "samonapędzającą się sprzedaż". Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją też tym którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują tylko zachęty do rozpoczęcie swojej drogi w home brandingu. - - - - - - - - szczególnie podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to najczęściej parametry technologiczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (..) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się. Maciej Tesławski, strateg marketingowy, niezależny konsultant Książka Łukasza Kruszewskiego demonstruje kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych kieruneków rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i przezroczysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na funkcjonalne sytuacje i działania. Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości