Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy poprzez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom danych na swój temat i powodujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to przez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie formujemy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.
• W jaki sposób tworzyć swój wizerunek?
• Jak kreować pozytywne relacje z ludźmi?
• Co robić, żeby emocje, jakie powodujemy nam sprzyjały?
• Jak prowadzić atrakcyjną rozmowę?
• Jak się ubrać, żeby zrobić korzystne wrażenie?
• Jak się zachować?
• Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
• Co zrobić z telefonem komórkowym?
Na te i dużo innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego typu instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszelkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej i w życiu prywatnym.
O AUTORZE
Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego, a także kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego i budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących fachowej obsługi klienta, sprawnej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży i strategii wpływu społecznego. Poprzez sporo lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in..: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie,, a także artykułów w czasopismach fachowych.