Zdjęcia Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli (Marcin Rojek)
Do kupienia w: Marka: Marcin Rojek
19,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli Podtytuł Studium przypadków Autor Marcin Rojek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8142-013-6 Rok wydania 2018...
Proponowany artykuł Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 19,68 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania wielu sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788381420136
Autor
Marcin rojek
Sprawdź promocyjne oferty na Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,68 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności i aktualnych cen zastosowane w powyższym zestawieniu indeksowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli Podtytuł Studium przypadków Autor Marcin Rojek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8142-013-6 Rok wydania 2018 Łódź Wydanie 1 liczba stron 248 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I. Uczenie się 13 Wprowadzenie 13 1. Pojęcie „uczenie się" i rola uczenia się w edukacji 14 2. Podstawowe założenia wybranych teorii uczenia się 23 2.1. Behawiorystyczna teoria uczenia się 25 2.2. Poznawcze ujęcie uczenia się 30 2.3. Teoria społecznego uczenia się Alberta Bandury 34 2.4. Andragogiczna teoria uczenia się w ujęciu Malcolma S. Knowlesa 39 2.5. Transformatywne uczenie się według Jacka Mezirowa 43 2.6. Uczenie się jako komponent kultury edukacji Jeromego Brunera 47 2.7. Teoria trzech wymiarów uczenia się Knuda Illerisa 56 Podsumowanie 75
Rozdział II. Nauczyciel w szkole jako dorosły uczący się w miejscu pracy 77 Wprowadzenie 77 1. Nauczyciel jako zawód 78 1.1. Zawód nauczyciela w ujęciu normatywnym 79 1.2..Zawód nauczyciela w ujęciu empirycznym 84 1.3. Zawód nauczyciela w ujęciu humanistycznym 88 2. Uczenie się nauczycieli w miejscu pracy 91 3. Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli 97 Podsumowanie 104
Rozdział III. Podstawy metodologiczne badań własnych 107 Wprowadzenie 107 1. Przyjęty cel badań i jego uzasadnienie 108 2. Przedmiot badań i problematyka badawcza 110 3. Jakościowe podejście badawcze 111 4. Wybór próby badawczej 112 5. Organizacja i przebieg badań 114 Podsumowanie 115
Rozdział IV. Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum 117 Wprowadzenie 117 1. Ogólna charakterystyka badanych 118 2. Sylwetki nauczycieli 119 2.1. Przypadek 1 (P1) – Piotr Brzeziński 119 2.2. Przypadek 2 (P2) – Agnieszka Tomczak 122 2.3. Przypadek 3 (P3) – Elżbieta Szymańska 126 2.4. Przypadek 4 (P4) – Anna Kruszyńska 131 2.5. Przypadek 5 (P5) – Marta Świeboda 135 2.6. Przypadek 6 (P6) – Michał Mistrzak 140 2.7. Przypadek 7 (P7) – Lidia Zamborska 144 2.8. Przypadek 8 (P8) – Beata Nowicka 148 2.9. Przypadek 9 (P9) – Krystyna Kaczmarek 153 3. Wymiary międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli 158 3.1. „Uczyłam się tego, czego mi brakowało" – poznawczy wymiar międzypokoleniowego uczenia się 158 3.2. „Młodzi mnie ożywiają, dodają energii" – emocjonalny rozmiar międzypokoleniowego uczenia się 165 3.3. „Poczucie przynależności do środowiska nauczycielskiego, bezpieczeństwo, osadzenie w szkolnej rzeczywistości i pewność działania…" – społeczny wymiar międzypokoleniowego uczenia się 171 4. Międzypokoleniowo nabywane i rozwijane kwalifikacje nauczycieli 176 4.1. Kwalifikacje intelektualne 177 4.2. Kwalifikacje percepcyjne 180 4.3. Kwalifikacje w zakresie samokontroli 187 4.4. Kwalifikacje indywidualizacyjne 194 4.5. Kwalifikacje społeczne 201 4.6. Kwalifikacje motywacyjne 208 5. Podsumowanie wyników badań 217 6. Wnioski dla praktyki oświatowej 227
Zakończenie 231 Bibliografia 235 Spis rycin i tabel 247
Parametry
ISBN
9788381420136
Autor
Marcin rojek
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Ilość stron
248
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Marcin Rojek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wojciech A.
28.11.2024
Wysłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu Marcin Rojek ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeśli tylko korzystać z prezentowanego produktu Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli marki Marcin rojek prześlij do nas swoją opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.