Zdjęcia sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej (Joanna Mikosz)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Joanna Mikosz
24,32 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Autor Joanna Mikosz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-558-4 Rok wydania 2015 Łódź Wydanie 1...

Prezentowany wporownywarce towar sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie 24,32 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich porównan wielu hurtowni i sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788379695584

Autor

Joanna mikosz

Sprawdź promocyjne oferty na sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej (sklep TaniaKsiazka.pl)

24,32 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o cenach i dostępności użyte w rankingu są synchronizowane prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Autor Joanna Mikosz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-558-4 Rok wydania 2015 Łódź Wydanie 1 ilość stron 318 Format pdf Spis treści Wstęp 8

Rozdział 1 – Metody badań rynku polskiej prasy drukowanej 22
1.1. Istota badań marketingowych 23
1.1.1. Badania sondażowe 28
1.1.2. Badania jakościowe gazet i czasopism 30
1.1.3. Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu 31
1.1.4. Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie albo czasopiśmie 32
1.1.5. Badania ilościowe na rynku prasowym 33
1.1.6. Badania niereaktywne 35
1.1.7. Badania historyczno-porównawcze 36
1.1.8. Badania ewaluacyjne 37
1.2. Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy 38

Rozdział 2 – Kanały i metody dystrybucji prasy 50
2.1. Charakterystyka konsumentów prasy, a także ich zachowań 53
2.2. Sposoby dystrybucji prasy 54
2.2.1. Dystrybucja klasyczna 54
2.2.2. Dystrybucja cyfrowa 73

Rozdział 3 – Zewnętrzne i wewnętrzne nośniki używane w reklamowaniu tytułów prasowych 88
3.1. Nośniki zewnętrzne 89
3.2. Nośniki wewnętrzne 99

Rozdział 4 – Fokusowanie wzroku czytelników prasy 110
4.1. Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców 111
4.2. Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści 129
4.3. Fotografia w prasie 140
4.3.1. Fotograficzne gatunki dziennikarskie 141

Rozdział 5 – Niestandardowa reklama prasowa jako element promocyjny pisma 158
5.1. Rozwiązania niestandardowe używane w prasie 161
5.1.1. Reklamy w postaci okładek 164
5.1.2. Reklamy przykrywające tekst dziennikarski 168
5.1.3. Reklamy ingerujące w strukturę pisma 173
5.1.4. Reklamy ingerujące w layout gazety 178
5.1.5. Reklamy, które wykorzystują w swej kompilacji różnorodne gatunki papieru albo inne materiały 179
5.1.6. Reklamy samoistne dołączane do pisma 182

Rozdział 6 – Zawartość prasy – sposobem na zdobycie czytelników 186
6.1. Zróżnicowane aspekty opiniotwórczości w prasie 188
6.2. Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk 210
6.3. Opinie autorytetów o danym tytule prasowym 212
6.4. Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy 214
6.5. Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych albo mediach 218
6.6. Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism 219
6.7. Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism 222

Rozdział 7 – Przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych 232
7.1. Akcje społeczne 235
7.2. Eventy 239
7.3. Konkursy 243
7.4. Działania promocyjne posiadające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej 248
7.5. Działania promocyjne poza redakcją prasową 263
7.6. Inne metody promocji tytułów 268
7.7. Promocja tytułu prasowego w innych mediach 276

Zakończenie 288
Wykaz fotografii 296
Wykaz tabel 300
Bibliografia 302
Od Redakcji 318

Parametry

ISBN

9788379695584

Autor

Joanna mikosz

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Ilość stron

318

Rok wydania

2015

Kategoria

E-booki

Producent

Joanna Mikosz

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Małgorzata W.
Małgorzata W.
27.11.2024
Utwórz razem z innymi zgraną społeczność i publikuj opinie opinie dla produktu Joanna Mikosz
Jeżeli skorzystać z pokazywanego produktu sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej wyślij do nas swoją subiektywną opinię. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Joanna Mikosz Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Tytuł Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Autor Joanna Mikosz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...