Zdjęcia sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej (Joanna Mikosz)
Do kupienia w: Marka: Joanna Mikosz
24,32 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Autor Joanna Mikosz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-558-4 Rok wydania 2015 Łódź Wydanie 1...
Prezentowany wporownywarce towar sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie 24,32 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich porównan wielu hurtowni i sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379695584
Autor
Joanna mikosz
Sprawdź promocyjne oferty na sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej (sklep TaniaKsiazka.pl)
24,32 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności użyte w rankingu są synchronizowane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej Autor Joanna Mikosz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-558-4 Rok wydania 2015 Łódź Wydanie 1 ilość stron 318 Format pdf Spis treści Wstęp 8
Rozdział 1 – Metody badań rynku polskiej prasy drukowanej 22 1.1. Istota badań marketingowych 23 1.1.1. Badania sondażowe 28 1.1.2. Badania jakościowe gazet i czasopism 30 1.1.3. Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu 31 1.1.4. Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie albo czasopiśmie 32 1.1.5. Badania ilościowe na rynku prasowym 33 1.1.6. Badania niereaktywne 35 1.1.7. Badania historyczno-porównawcze 36 1.1.8. Badania ewaluacyjne 37 1.2. Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy 38
Rozdział 2 – Kanały i metody dystrybucji prasy 50 2.1. Charakterystyka konsumentów prasy, a także ich zachowań 53 2.2. Sposoby dystrybucji prasy 54 2.2.1. Dystrybucja klasyczna 54 2.2.2. Dystrybucja cyfrowa 73
Rozdział 3 – Zewnętrzne i wewnętrzne nośniki używane w reklamowaniu tytułów prasowych 88 3.1. Nośniki zewnętrzne 89 3.2. Nośniki wewnętrzne 99
Rozdział 4 – Fokusowanie wzroku czytelników prasy 110 4.1. Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców 111 4.2. Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści 129 4.3. Fotografia w prasie 140 4.3.1. Fotograficzne gatunki dziennikarskie 141
Rozdział 5 – Niestandardowa reklama prasowa jako element promocyjny pisma 158 5.1. Rozwiązania niestandardowe używane w prasie 161 5.1.1. Reklamy w postaci okładek 164 5.1.2. Reklamy przykrywające tekst dziennikarski 168 5.1.3. Reklamy ingerujące w strukturę pisma 173 5.1.4. Reklamy ingerujące w layout gazety 178 5.1.5. Reklamy, które wykorzystują w swej kompilacji różnorodne gatunki papieru albo inne materiały 179 5.1.6. Reklamy samoistne dołączane do pisma 182
Rozdział 6 – Zawartość prasy – sposobem na zdobycie czytelników 186 6.1. Zróżnicowane aspekty opiniotwórczości w prasie 188 6.2. Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk 210 6.3. Opinie autorytetów o danym tytule prasowym 212 6.4. Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy 214 6.5. Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych albo mediach 218 6.6. Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism 219 6.7. Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism 222
Rozdział 7 – Przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych 232 7.1. Akcje społeczne 235 7.2. Eventy 239 7.3. Konkursy 243 7.4. Działania promocyjne posiadające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej 248 7.5. Działania promocyjne poza redakcją prasową 263 7.6. Inne metody promocji tytułów 268 7.7. Promocja tytułu prasowego w innych mediach 276
Utwórz razem z innymi zgraną społeczność i publikuj opinie opinie dla produktu Joanna Mikosz
Jeżeli skorzystać z pokazywanego produktu sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej wyślij do nas swoją subiektywną opinię. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.