Biznes w internecie bez zbędnych kosztów
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących drobne marki o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność producenta na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".
Ta drobna publikacja ma zająć Czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum użytecznych , a także instrukcji, jak efektywnie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty producenta Google z tego prostego powodu, iż są one jednymi z najistotniej sprawnych narzędzi usprawniających działalność w internecie i zarządzanie przedsiębiorstwem, a przy tym są w większości darmowe.
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (www.ittechnology.us). Renomowany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Współautor książki Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców marki Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Na swym koncie ma przeszkolonych ponad 1000 firm. Autor bloga www.marketinglab.pl. Wykładowca na studiach podyplomowych na takich uczelniach, jak SGH, ALK, SWPS. Autor książki Google AdWords w praktyce i współautor książki Reklama w Google dla niedużych i średnich przedsiębiorstw. Doradza i wspiera firmy w zakresie strategii budowania wartości marki w internecie, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Prywatnie aktywny nurek techniczny i instruktor nurkowania.