Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w wyniku czego burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej marki. Obfite korporacje oparte na sztywnych strukturach i projektach wyliczonych co do godziny wyraźnie niechętnie sięgają po tę możliwość. Korzystają z niej raczej startupy czy marki programistyczne. Jednak niemal każdy przyzna, iż nie można bagatelizować korzyści płynących z modelu pracy zdalnej: brak potrzeby utrzymywania sporego biura, łatwiejsze prowadzenie biznesu w zróżnicowanych strefach czasowych, prostszy dostęp do utalentowanych pracowników - to tylko te najszczególniej oczywiste.
Trzymasz w rękach inspirujący zbiór porad praktyków w dziedzinie telepracy. Dzięki tej książce przekonasz się, jak z łatwością dziś można współpracować z ludźmi znajdującymi się w różnorodnych zakątkach świata. Poznasz korzyści z wdrożenia pracy zdalnej, takie jak uwolnienie się od uciążliwych dojazdów czy powiększona sprawność i kreatywność pracowników. Dowiesz się, jakie narzędzia i techniki ułatwią maksymalne korzystanie z możliwości telepracy. Co istotne, w publikacji wskazano także wady takiego modelu działania, co pozwoli na w pełni świadome podjęcie decyzji. W końcu idea pracy zdalnej ma być nie tyle sposobem na cięcie kosztów zatrudnienia, ile na poprawę jakości pracy i zwiększenie satysfakcji z jej wykonywania!
W tej książce: