Książka o personal brandingu!
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już choćby nie szczurów…) i skupienie na własnym nosie sprawia, iż bardziej prawdziwe niżeli kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, kreując swoją osobistą producenta. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Dowiedz się:
- dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
- jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
- dlaczego poprawnie jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
- jak mądrze tworzyć wizerunek na Facebooku i na Youtube?
- czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
- w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
- czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
- czy warto stwarzać producenta poprzez udział w konferencjach i seminariach?
- czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej firmy?
- dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
- z jakiego powodu musisz wytwarzać strategiczne portfolio?
- co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je zastosować?
- jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją producenta?
- jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi kupujący kochają… kiedy jesteś droższy od innych?