Zdjęcia Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji (Maciej Mitręga)
Do kupienia w: Marka: Maciej Mitręga
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji Podtytuł Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Autor Maciej Mitręga Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach...
Sugerowany towar Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie 30,40 zł. Promocja ta stanowi wynik kompleksowych porównan setek sklepów oraz hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754398
Autor
Maciej mitręga
Sprawdź promocyjne oferty na Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga (sklep TaniaKsiazka.pl)
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w powyższym zestawieniu zczytywane są niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji Podtytuł Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Autor Maciej Mitręga Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-439-8 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 259 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7 Rozdział I Dynamiczne zdolności organizacji jako paradygmat strategii 13 1. Geneza dynamicznych zdolności 13 2. Definicja dynamicznych zdolności 21 3. Zróżnicowanie i wielokierunkowość dynamicznych zdolności 39 Rozdział II Dynamiczne zdolności marketingowe – podstawy teoretyczne 51 1. Znaczenie i ewolucja naukowej wiedzy o marketingu 51 2. Marketing jako funkcja biznesu 57 3. Zasoby i zdolności marketingowe 64 4. Istota dynamicznych zdolności marketingowych 75 Rozdział III Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań jakościowych 99 1. Charakterystyka jakościowego projektu badawczego 99 2. Podążanie za zmianami w otoczeniu 108 2.1. Dynamika otoczenia 108 2.2. Budowanie wiedzy o otoczeniu 112 2.3. Antycypacja zmian 115 2.4. Uczenie się na własnych doświadczeniach 118 3. Rekonfiguracja zasobów marketingowych 121 3.1. Resegmentacja 122 3.2. Repozycjonowanie 125 3.3. Rekonfiguracja oferty produktowej 128 3.4. Rekonfiguracja pozostałych składników marketing-mix 131 4. Stymulanty i bariery rekonfiguracji 135 5. Rola działu marketingu i koordynacja interfunkcyjna 142 6. Kompetencje menedżerskie a DZM 146 7. Koprodukcja wartości jako niepowtarzalny obszar DZM 149 Rozdział IV Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań ilościowych 152 1. Zdolności marketingowe w mediach społecznościowych 154 1.1. Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych 154 1.2. Charakterystyka cyklu gromadzenia informacji terenowych 161 1.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 166 1.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 176 2. Zdolności do ko-kreacji wartości z klientami 186 2.1. Wprowadzenie do ko-stylizacji wartości z klientami 186 2.2. Charakterystyka cyklu gromadzenia informacji terenowych 193 2.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 196 2.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 202 Podsumowanie 211 Załączniki 219 Scenariusz wywiadu osobistego 219 Pytania ankietowe 1 224 Pytania ankietowe 2 228 Bibliografia 233 Spis rysunków 257 Spis tablic 259
Parametry
ISBN
9788378754398
Autor
Maciej mitręga
Ilość stron
259
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Maciej Mitręga
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zofia N.
28.11.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla sklepu bardzo duże znaczenie
Jeśli tylko miałeś sposobność skorzystać z Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji marki Maciej mitręga prześlij do nas opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.