Zdjęcia Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing (Urszula Janeczek)
Do kupienia w: Marka: Urszula Janeczek
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Autor Urszula Janeczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-297-4 Rok wydania...
Sugerowany wporownywarce produkt Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie wynoszącej 30,40 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnej analizy olbrzymiej liczby sklepów i hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752974
Autor
Urszula janeczek
Sprawdź promocyjne oferty na Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek (sklep TaniaKsiazka.pl)
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności towaru użyte w rankingu są indeksowane w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Autor Urszula Janeczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-297-4 Rok wydania 2016 Katowice ilość stron 376 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I PODSTAWY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA W MARKETINGU W PERSPEKTYWIE ETYKI I GLOBALIZACJI 17 1. Miejsce i elementy etyki biznesu w systemie nauk o moralności 17 2. Czasowy i kulturowy wymiar etyki biznesu na tle wybranych kierunków filozoficznych 22 3. Geneza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) 33 4. Obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa na tle koncepcji pokrewnych 45 5. Rozwój CSR w kontekście procesów internacjonalizacji i globalizacji 56 6. Wpływ globalizacji na współczesne praktyki marketingowe 64 7. Przesłanki implementacji CSR w marketingu 70 Rozdział II SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO WARTOŚĆ DLA INTERESARIUSZY 87 1. Wartości społeczne w misji, wizji i systemie celów przedsiębiorstwa 87 2. Tworzenie systemu troski o interesariuszy 94 3. Rozwój instrumentów społecznej odpowiedzialności biznesu 103 4. Rola kodeksu etycznego przedsiębiorstwa w promowaniu etycznych zachowań w biznesie 112 5. Kryteria interesariuszy wobec CSR w marketingu w zakresie wartości ekonomiczno-społecznych 121 Rozdział III WPŁYW KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO NA wymiar ETYCZNY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ 126 1. Menedżer marketingu jako kreator społecznie odpowiedzialnych postaw przedsiębiorstwa 126 2. Funkcje menedżera marketingu a nowy rozmiar zarządzania 137 3. Zakres refleksji etycznej w marketingu 151 4. Wielość i konflikt ról pełnionych poprzez menedżerów marketingu 161 Rozdział IV WPŁYW KONSUMENTÓW NA REALIZACJĘ KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W MARKETINGU 171 1. Zależność pomiędzy ewolucją roli klientów a współczesnym marketingiem 171 2. Konsument a problem wartości w marketingu 181 3. Wiedza i relacje w procesie zarządzania wartością klienta 192 4. Rola konsumentów i organizacji konsumenckich w egzekwowaniu skuteczności realizacji koncepcji odpowiedzialnego marketingu 203 Rozdział V SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW – W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 212 1. Charakterystyka procedury badawczej i badanych zbiorowości 212 2. Stosunek kadry kierowniczej badanych przedsiębiorstw do problemów społecznej odpowiedzialności 217 2.1. Profil respondentów 217 2.2. Sposób pomiaru 219 2.3. Wyniki badań 220 3. Identyfikacja zakresu społecznej odpowiedzialności w działalności marketingowej badanych przedsiębiorstw – profil respondentów i wyniki badań 229 4. Ocena stopnia przywiązania klientów do społecznie odpowiedzialnych zachowań firm – profil respondentów i wyniki badań 247 Zakończenie 263 Bibliografia 271 Spis rysunków 291 Spis tabel 292 Spis wykresów 294 Załączniki 295
Parametry
ISBN
9788378752974
Autor
Urszula janeczek
Ilość stron
376
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Urszula Janeczek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Ryszard S.
27.11.2024
Przesłane przez konsumentów opinie mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś okoliczność korzystać z proponowanego Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing marki Urszula janeczek podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną oceną i opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy polecasz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Autor Urszula Janeczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...