Zdjęcia ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
23,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły Autor Michał Kowalewski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-709-5 Rok wydania 2021 Łódź...
Sugerowany wporownywarce cen towar ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 23,70 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania olbrzymiej liczby sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382207095
Autor
Michał kowalewski
Sprawdź promocyjne oferty na ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
23,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności towaru zastosowane w klasyfikacji są synchronizowane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły Autor Michał Kowalewski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-709-5 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 liczba stron 346 Format pdf Spis treści Wstęp 7
CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE PODSTAWY PRACY 11
Rozdział 1. Różnorodne konteksty jakości szkoły – teoretyczny zarys problematyki 13 1.1. Jakość szkoły – współczesne zakresy definicyjne i znaczeniowe 14 1.2. Szkoła i jej jakość w aspekcie zmian polityki zarządzania oświatą 23 1.3. Pomiar jakości pracy szkoły – mierzenie, diagnoza, ewaluacja 33 1.4. Planowanie systemu jakości szkoły 57 1.5. Ocenianie w kształtowaniu jakości szkoły 66 1.6. Podsumowanie 72
Rozdział 2. Ocenianie jako komponent praktyki edukacyjnej szkoły 75 2.1. Ocena i ocenianie w ujęciach definicyjnych 76 2.2. Cele i założenia cyklu oceniania 82 2.3. Przedmiot oceny 100 2.4. Współczesne modele i systemy oceniania 109 2.5. Metodyka oceniania szkolnego 126 2.6. Podsumowanie 140
Rozdział 3. Perspektywa i warunki oceniania wspierającego 143 3.1. Przygotowanie do cyklu oceniania wspierającego 144 3.2. Komunikowanie ocen w procesie edukacyjnym 155 3.3. Podsumowanie 169
CZĘŚĆ II. METODOLOGICZNE PODSTAWY PRACY 171
Rozdział 4. Założenia metodologiczne badań własnych 173 4.1. Ogólny kształt problematyki badawczej 173 4.2. Problemy i pytania badawcze 179 4.3. Metody i narzędzia badawcze 184 4.4. Przebieg badań 191 4.5. Charakterystyka badanych 192 4.6. Podsumowanie 194
CZĘŚĆ III. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ 195
Rozdział 5. Ocenianie szkolne w perspektywie założeń oceniania wspierającego 197 5.1. Ocenianie w świadomości nauczycieli 197 5.1.1. Wiedza i opinie nauczycieli na temat cyklu oceniania szkolnego 198 5.1.2. Nauczycielskie doświadczenia z dydaktycznej praktyki oceniania 204 5.1.3. Ocenianie jako komponent relacji nauczycieli z uczniami 213 5.1.4. Ocenianie wspierające w opiniach nauczycieli 215 5.2. Ocenianie w recepcji uczniów 225 5.2.1. Wiedza i opinie uczniów na temat cyklu oceniania szkolnego 226 5.2.2. Uczniowskie doświadczenia ze szkolnej praktyki oceniania 229 5.2.3. Ocenianie jako komponent relacji uczniów z nauczycielami 235 5.2.4. Ocenianie wspierające w opiniach uczniów 238 5.3. Przebieg cyklu oceniania w szkolnej praktyce edukacyjnej 247 5.4. Podsumowanie 256
Rozdział 6. Ocenianie wspierające w praktyce edukacyjnej wybranych szkół 265 6.1. Ocenianie w świadomości nauczycieli 267 6.1.1. Różnice w wiedzy i opiniach nauczycieli na temat procesu oceniania szkolnego 267 6.1.2. Różnice w nauczycielskich doświadczeniach z dydaktycznej praktyki oceniania 273 6.1.3. Różnice w ocenianiu jako obszarze kształtowania relacji nauczycieli z uczniami 282 6.1.4. Różnice w zakresie oceniania wspierającego w opiniach nauczycieli 284 6.2. Ocenianie w recepcji uczniów 295 6.2.1. Różnice w wiedzy i opiniach uczniów na temat procesu oceniania szkolnego 296 6.2.2. Różnice w uczniowskich doświadczeniach ze szkolnej praktyki oceniania 299 6.2.3. Różnice w ocenianiu jako elemencie kształtowania relacji uczniów z nauczycielami 303 6.2.4. Różnice w zakresie oceniania wspierającego w opiniach uczniów 305 6.3. Różnice w przebiegu procesu oceniania w szkolnej praktyce edukacyjnej 315 6.4. Podsumowanie 323
Rozdział 7. Ocenianie wspierające a dziedziny kształcenia szkolnego 327
Zakończenie 335
Bibliografia 341
Parametry
ISBN
9788382207095
Autor
Michał kowalewski
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Rok wydania
2021
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogusław J.
29.05.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię na temat produktu **producer
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z prezentowanego ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły, AZ#A4EE490AEB/DL-ebwm/pdf wyślij nam swoją subiektywną opinię lub recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.