„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów i nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich energicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione pozostały przykłady użyteczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w znacznej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, wytwarzając silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie poprzez użytkowników różnorodnego typu witryn społecznościowych treścią nie tylko wytwarza potężne repozytorium wiedzy, lecz pozwala na dodatek na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych progresywnymi typami komunikacji, a także specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.
Wojciech Gustowski – redaktor naczelny wydawnictwa Novae Res, absolwent Filologii Polskiej Uniwersytetu Gdańskiego, Public Relations i Marketingu Partnerskiego Wyższej Szkoły Bankowej i Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studiował literaturoznawstwo na Studiach Doktoranckich UG, gdzie wykładał edytorstwo multimedialne. Autor publikacji poświęconych problematyce mediów społecznościowych jako nowego kanału komunikacji społecznej i marketingowej.