w trakcie gdy pewne producenta rozwijają się, inne niestety bankrutują... Dlaczego tak się dzieje? Faktem jest,firmy, które nie wykorzystują informatyki i rozwiązań e-Biznes, działają mało efektywnie i nie konkurencyjnie. Stopniowo tracą klientów i dążą niestety do swojego upadku. Coraz częściej słyszy się sformułowanie, że "tego czego nie ma w google to nie istnieje...". Przy czym, samo istnienie i promowanie marki w internecie nie starczy, aby odnieść sukces. Dowodem takiego stanu rzeczy są raporty, np. Opracowany poprzez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Rzeczypospolitej Polskiej http://mac.gov.pl/fles/wp-content/uploads/2012/07/modele-biznesowe.pdf Wobec tego, w niniejszym przewodniku staram się odpowiedzieć na zasadnicze pytania: • Co należy zrobić, żeby rozwinąć markę w oparciu o informatykę i e-Biznes? • Jak wyjątkowo informatyka i e-Biznes rozwijają przedsiębiorstwa? • Jak utrzymać firmę, która bazuje na rozwiązaniach IT i e-Biznes? • Jakie usługi sprzyjają rozwojowi marki z wykorzystaniem informatyki i e-Biznes? Z pomocą przychodzą praktyki i doświadczenia milionów przedsiębiorców ze świata. Istnieje niemało źródeł informacji, które zgłębiają m.in. Analitycy biznesowi. Ponadto, uczestniczą w rzeczywistych przedsięwzięciach i na bieżąco walidują te dane. Z czego wynika, że naprawdę można rozwinąć producenta dzięki rozwiązaniom informatycznym i e-Biznes. Jednak pociąga to za sobą realizowanie solidnych i niedużo popularnych zadań analitycznych. Ponadto, regulowane tej pracy równocześnie do specyfiki producenta i ludzi tam zatrudnionych, czy też samych przedsięwzięć informatycznych. W innym przypadku i z pominięciem tych praktyk, narażamy się nie tylko na utratę czasu i pieniędzy. Możemy niestety spowodować, iż rozwiązania informatyczne i e-Biznes, zaczną nam zarówno przeszkadzać, jak i przynosić efekt odwrotny do pożądanego - działać zgubnie na firmę. Na kolejnych stronach przewodnika, wymieniłem niemało renomowanych raportów i faktów rynkowych determinujących rozwój firm. Dokonałem ich interpretacji oraz nawiązałem do specjalistycznych usług analitycznych, które wychodzą naprzeciw potrzebom przedsiębiorstw. Tym samym, chciałbym odsłonić przed przedsiębiorcą możliwości rozwoju jego producenta na bazie IT i e-Biznes. Efektywnie, bowiem z użyciem warsztatu Analizy Biznesowej! Zapraszam! Artur Machura P.S. Szanowny Czytelniku, wyraź swoją opinię i uwagi na temat niniejszego przewodnika na forum przystępnym pod adresem www.software-engineers.org. Kolejna jego wersja uwzględni Twoje uwagi!