Zdjęcia Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
21,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie Autor Beata Kacperska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-627-2 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 liczba...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 21,33 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy olbrzymiej liczby hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382206272
Autor
Beata kacperska
Sprawdź promocyjne oferty na Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen użyte w naszym zestawieniu są synchronizowane w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie Autor Beata Kacperska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-627-2 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 ilość stron 186 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Część teoretyczna 17
Rozdział I. Rozmowa jako gatunek wypowiedzi 19 1.1. Przegląd źródeł leksykograficznych 19 1.2. Przegląd stanowisk badaczy 24 1.2.1. Rozmowa w badaniach językoznawczych 25 1.2.2. Rozmowa w badaniach nie językoznawczych 33 1.3. Podsumowanie stanowisk 37 1.4. Typologia rozmowy 39 1.5. Specyfika rozmowy w mediach 41 1.5.1. Formy dialogowe w mediach masowych 41 1.5.2. Rozmowa medialna 45
Rozdział II. Sport w badaniach naukowych 49 2.1. Ujęcie psychologiczne 49 2.2. Ujęcie socjologiczne 53 2.3. Ujęcie medioznawcze 57 2.4. Ujęcie lingwistyczne 59
Część analityczna 63
Rozdział III. Medialne rozmowy ze sportowcami 65 3.1. Typy medialnych rozmów ze sportowcami 66 3.1.1. Wywiad 66 3.1.2. Konferencja prasowa 75 3.1.3. Talk show 77 3.2. Metodologia badań i typologia materiału analitycznego 80 3.3. Wywiad prasowy 85 3.4. Wywiad radiowy 97 3.5. Mikrowywiad pomeczowy 107 3.6. Wywiad kwestionariuszowy 117 3.7. Wywiad internetowy 124 3.8. Rozmowa w programie talk show 133 3.9. Rozmowa potoczna w wideoblogu „Igłą szyte" 142
Wysłane przez użytkowników opinie produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego mogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli miałeś szansę korzystać z pokazywanego Współczesne oblicza medialnych rozmów o sporcie marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego podeślij do nas swoją subiektywną recenzję i opinię. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.