Zdjęcia internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
21,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Autor Mariusz Woźniakowski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-505-3 Rok wydania 2020 Łódź...
Prezentowany artykuł internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 21,41 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy kilkuset sklepów i hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382205053
Autor
Mariusz woźniakowski
Sprawdź promocyjne oferty na internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i aktualnych cenach wykorzystane w klasyfikacji są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Autor Mariusz Woźniakowski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-505-3 Rok wydania 2020 Łódź Wydanie 1 ilość stron 163 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1 proces komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie 11 1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11 1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21 1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37 Rozdział 2 konwencjonalne narzędzia internetowego public relations 45 2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie obecności producenta w Internecie 45 2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61 2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63 2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67 2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74 2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83 Rozdział 3 Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe 89 3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89 3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98 3.3. YouTube – siła przekazu video 108 3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115 3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów 124 Rozdział 4 Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131 4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131 4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142 4.3. Mikroblogi – krótkie komunikaty dla odbiorców 145 Zakończenie 151 Bibliografia 153 Spis rysunków 161 Spis tabel 163
Parametry
ISBN
9788382205053
Autor
Mariusz woźniakowski
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Rok wydania
2020
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Leszek E.
19.05.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas bardzo istotna
Jeśli udało Ci się skorzystać z prezentowanego produktu internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw prześlij swoją ocenę i opinię. Podaj jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na dobrym poziomie.