Zdjęcia Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa (Anna Kwiecień)
Do kupienia w: Marka: Anna Kwiecień
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa Autor Anna Kwiecień Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-425-1 Rok...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 22,80 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnej analizy kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754251
Autor
Anna kwiecień
Sprawdź promocyjne oferty na Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności towaru i cen wykorzystane w naszej klasyfikacji indeksowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Dynamiczne zarządzanie relacjami w stylizacji sukcesu przedsiębiorstwa Autor Anna Kwiecień Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-425-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 240 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1 WYŁANIANIE SIĘ TEORII ZARZĄDZANIA RELACJAMI 15 1.1. Ewolucja metod zarządzania 15 1.2. Relacje jako progresywny paradygmat zarządzania 18 1.3. Zarządzanie relacjami a teoria chaosu 20 Rozdział 2 DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE A SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA 22 2.1. Sukces współczesnych przedsiębiorstw 22 2.1.1. Interpretacja sukcesu przedsiębiorstwa 23 2.1.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw 25 2.2. Uwarunkowania sukcesu współczesnych przedsiębiorstw 36 2.2.1. Dynamika otoczenia a przedsiębiorstwo 39 2.2.2. Elastyczność jako cecha współczesnych przedsiębiorstw 47 2.3. Podejście procesowe i dynamiczne zarządzanie procesami biznesowymi 51 2.4. Zarządzanie dynamiczne 58 2.5. Kultura elastycznej organizacji 67 Rozdział 3 RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE W OTOCZENIU 77 3.1. Istota relacji 77 3.1.1. Relacje a współpraca międzyorganizacyjna 78 3.1.2. Intencje nawiązywania relacji 88 3.1.3. Zdolności relacyjne – kluczowe kompetencje 94 3.1.4. Relacje a wartość przedsiębiorstwa 99 3.2. Zarządzanie relacjami 105 3.2.1. Metody zarządzania relacjami 108 3.2.2. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie zarządzania relacjami z interesariuszami 115 Rozdział 4 ZAUFANIE JAKO PODSTAWA TWORZENIA RELACJI 122 4.1. Istota zaufania 122 4.1.1. Determinanty zaufania 126 4.1.2. Znaczenie zaufania 128 4.2. Płaszczyzny kreowania zaufania 134 4.2.1. Zaufanie w środku przedsiębiorstwa 134 4.2.2. Zaufanie pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem 137 4.2.3. Zaufanie między organizacjami w otoczeniu 140 4.3. Zaufanie w kontekście ryzyka 144 4.4. Zarządzanie zaufaniem 146 4.5. Kultura zaufania i jej determinanty 152 Rozdział 5 KONCEPCJA DYNAMICZNEGO ZARZĄDZANIA RELACJAMI 157 5.1. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 157 5.2. Przygotowanie do wdrożenia nowego modelu zarządzania 159 5.3. Koncepcja modelu dynamicznego zarządzania relacjami 162 Rozdział 6 DIAGNOZA ZARZĄDZANIA RELACJAMI W GRUPIE BADANYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 173 6.1. Metodyka badań empirycznych 173 6.2. Operacjonalizacja pojęć 174 6.3. Opracowanie narzędzia badawczego 175 6.4. Charakterystyka próby badawczej 178 6.5. Diagnoza stanu zarządzania relacjami w badanej grupie przedsiębiorstw – wyniki badań 180 6.6. Podsumowanie wyników badań 198 Zakończenie 201 Bibliografia 207 Spis rysunków 229 Spis tabel 231 Spis wykresów 233 Załącznik 235
Parametry
ISBN
9788378754251
Autor
Anna kwiecień
Ilość stron
240
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Anna Kwiecień
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bronisław S.
27.11.2024
Wysłana przez klienta recenzja / opinia produktu może pomóc innym odwiedzającym
Jeśli korzystać z oferowanego produktu Anna kwiecień Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa prześlij opinię lub recenzję. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra.