Zdjęcia język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Język w marketingu, AZB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

EAN: 89048326 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
17,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Język w marketingu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7525-166-1 Rok wydania 2008 ilość stron 458 Format pdf Spis treści Od Redakcji 7 I. ZAGADNIENIA...

Prezentowany produkt język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 17,10 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowych porównan setek sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788375251661

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Sprawdź promocyjne oferty na język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

17,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności towaru i obowiązujących cen użyte w prezentowanym rankingu indeksowane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Język w marketingu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7525-166-1 Rok wydania 2008 liczba stron 458 Format pdf Spis treści Od Redakcji 7
I. ZAGADNIENIA OGÓLNE 11
Darina Auxová, Obsahové a formálne znaky reklamy 11
Ilona Biernacka-Ligięza, „Gmina przychylna inwestorom" – marketing, reklama, public relations w samorządzie lokalnym na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego 21
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Język negocjacji jako artykuł marketingowy 31
Alena Bohunická, Socio-kultúrne východiská persuázie v súčasnej reklame 37
Marian Bugajski, Leksem marketing w języku polskim 45
Ignacy Ryszard Danka, Idaliana Kaczor, Terminy market, targ, rynek i tym podobne na tlehistoryczno-porównawczym 50
Miroslav Dudok, Deiktické identifikátory v jazyku marketingovej komunikácie 61
Alicja Kacprzak, Sztuka perswazji początkuje od słowa 69
Elżbieta Kaczmarska, Polskie i czeskie artykułysponsorowane 75
Maria Kwiatkowska-Klimczak, Anglicyzmy we francuskim języku marketingu a oficjalna polityka językowa Republiki Francuskiej 83
Kazimierz Michalewski, Poprawność językowa a fortunność tekstów marketingowych 93
Ol’ga Orgoňová, Reklama i kultura 98
Jiří Zeman, Funkce písňových sloganů v marketingu 107
II. MARKETING W MEDIACH 115
Marketing w prasie 115
Beata Burska-Ratajczyk, progresywność i tradycja jako językowy środek perswazji w prasowych reklamach wyrobów perfumeryjnych 115
Dominik Chomik, Kilka uwag na temat perswazyjności ogłoszeń nieznacznych 124
Marek Graszewicz, Czym pije się wino? O komunikacyjnych strategiach opisów wina w czasopismach branżowych 133
Monika Grzelka, Czytelnik konsumentem – artykuł wstępny jako tekst marketingowy 138
Maria Lesz-Duk, Wybrane parametry składniowe reklamy prasowej 148
Violetta Machnicka, Specyfika języka ogłoszeń prasowych zamieszczanych w „Dzienniku Łódzkim" w rubryce Usługi towarzyskie 157
Dorota Połowniak-Wawrzonek, Frazeologizmy motywowane walką zbrojną we współczesnych tekstach o tematyce ekonomicznej 166
Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Prasowe teksty sponsorowane – uwagi o statusie genologicznym 176

Marketing w internecie i telewizji 189

Katarzyna Jachimowska, Marketing religijny 189
Ewa Kaptur, Kształtowanie wizerunku biur obrotu nieruchomościami w Internecie 197
Katarzyna Klauzinska, Dialog naśladowany – komunikacja człowieka z maszyną 206
Agnieszka Łukaszewicz-Olczyk, Strategie marketingowe w dyskursie na forum interne- towym 214
Katarína Pekariková, Zámer autora v jazyku internetovej reklamy 223
Katarzyna Sitkowska, Językowe sposoby realizacji funkcji marketingowych w strukturze programu „Taniec z gwiazdami" 231
Katarzyna Sobstyl, Językowe mechanizmy perswazyjne w internetowych tekstach reklamowych Klubu Świat Książki 242
Hana Srpová, Need medicine? All here! (S-P-A-M a manipulace) 250
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Blog jako komponent marketingu politycznego 259

III. POZAMEDIALNE FORMY MARKETINGU 273

Marketing w komunikacji bezpośredniej 273

Ilona Balko, Persvazivní prostředky v teleshoppingu 273
Ewa Biłas-Pleszak, konsumenci i specjaliści o produkcie. Kilka uwag o perswazyjnym rozmiarze prasowych i internetowych opisów perfum 279
Jana Hoffmannová, Olga Müllerová, Čeština v marketingu – dříve a dnes, v realitě a v literatuře 289
Monika Kaczor, Język marketingu a normy grzecznościowe 303
Agata niepokaźnyska, Językowy wizerunek nadawcy, odbiorcy i towaru w komunikacji marketingu bezpośredniego 310
Joanna Mietła, „Goździkowa" w czeskiej aptece czyli o czeskiej reklamie środków farmaceutycznych 318
Małgorzata Nowak, marki Yves Rocher kontakty z klientem 326
Agnieszka Rosińska-Mamej, Typy i funkcje aktów grzeczności w tekstach marketingowych 335
Ludmila Zimová, Persvazivní funkce v nabídkových dopisech 345

Kreowanie wizerunku 357

Violetta Jaros, Nazwy własne na sprzedaż, czyli funkcje nazw firm handlowych i usługowych w marketingu 357
Anna Sokół, Barbara Kudra, Perswazja w tekstach promujących produkty marki Coats polska Sp. Z o.o 365
Natalia Sosnowska, Uwagi o perswazji w ulotkach reklamujących szkoły językowe 374
Mirosława Świtała-Cheda, Nazwy kawiarenek internetowych w Polsce 383
Agnieszka Wierzbicka, Slogany reklamowe uczelni wyższych — marketing czy/i kreowanie nowej rzeczywistości? 392
Krystyna Wojtczuk, Chrematonimy jako nazwy handlowe (na przykładzie współczesnych polskich nazw wędlin) 401

IV. MARKETING POLITYCZNY 413
Beata Grochala, Hiperbolizacja jako narzędzie marketingowe 413
Elwira Kukieła, Barbara Kudra, Językowe mechanizmy marketingu politycznego w dyskursie politycznym (na przykładzie wybranych programów Co z tą Polską? z 2005 roku) 422
Maria Magdalena Nowakowska, Verím Bratislave! – Język bratysławskich wyborów komunalnych 2007 432
Pavol Odaloš, Predvolebné slogany ako marketingové texty 439
Edyta Pałuszyńska, Kreowanie wizerunku w ramach marketingu politycznego 444
Magdalena Steciąg, Marketing polityczny: kreowanie wizerunków polityków w sloganach reklamowych 451

Parametry

ISBN

9788375251661

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Ilość stron

458

Rok wydania

2008

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Grażyna L.
Grażyna L.
02.06.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla sklepu wielkie znaczenie
Jeśli miałeś szansę skorzystać z produktu język w marketingu, AZ#89048326EB/DL-ebwm/pdf podeślij nam opinię lub ocenę. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Res. studium transformacji pojęcia rzeczy od hegla do dekonstrukcji filozoficznej
Tytuł Res. Studium transformacji pojęcia rzeczy od Hegla do dekonstrukcji filozoficznej Autor Kwietniewska Małgorzata Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Nazwy środków czynności w gwarach łęczycko-sieradzkich. studium słowotwórczo-leksykalne
Tytuł Nazwy środków czynności w gwarach łęczycko-sieradzkich. Studium słowotwórczo-leksykalne Autor Irena Jaros Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Sport jeniecki w oflagach ii b arnswalde, ii c woldenberg, ii d gross born
Tytuł Sport jeniecki w Oflagach II B Arnswalde, II C Woldenberg, II D Gross Born Podtytuł Analiza socjologiczna Autor Anna Matuchniak-Mystkowska...
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Między architekturą nowoczesną a tradycyjną (...) między konstrukcją a formą
Tytuł między architekturą postępową a konwencjonalną (...) pomiędzy konstrukcją a formą Podtytuł Prace naukowe przeznaczone Profesorowi...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Administracyjnoprawne aspekty jawności działań administracji publicznej
Tytuł Administracyjnoprawne aspekty jawności działań administracji publicznej Autor Michał Igor Ulasiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Znaczenie, prawda, przekonania. problematyka znaczenia w filozofii języka
Tytuł Znaczenie, prawda, przekonania. Problematyka znaczenia w filozofii języka Autor Janusz Maciaszek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora mśp
Tytuł Cyfryzacja w działaniach na rzecz sprawności energetycznej w firmach sektora MŚP Autor Anna Pamuła Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Spadkobiercy flaneura. spacer jako twórczość kulturowa - współczesne reprezentacje Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Tytuł Spadkobiercy Flaneura. Spacer jako twórczość kulturowa - współczesne reprezentacje Autor Blanka Brzozowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Poglądy pedagogiczne bogdana nawroczyńskiego i ich współczesne implikacje
Tytuł Poglądy pedagogiczne Bogdana Nawroczyńskiego i ich współczesne implikacje Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego...
Rekomendacja
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO Niezbędnik studenta I roku. Repetytorium egzaminacyjne do ćwiczeń i egzaminu z historii państwa i prawa polskiego - Justyna Bieda, Dorota Wiśniewska-Jóźwiak
Tytuł koniecznik studenta I roku. Repetytorium egzaminacyjne do ćwiczeń i egzaminu z historii państwa i prawa polskiego Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Trendy na rynku pracy
Do sklepu Szczegóły

Trendy na rynku pracy

16,15 zł
„Analiza aktualnych trendów na rynku pracy staje się zadaniem bardzo widocznym, nad wyraz, jeśli ma na celu dostarczenie wskazówek młodym...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ekonomia, finanse i nauki o zarządzaniu wobec wyzwań współczesnych gospodarek
Tytuł Ekonomia, finanse i nauki o zarządzaniu wobec wyzwań współczesnych gospodarek Podtytuł Ekonomia i zarządzanie w teorii i praktyce....
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Dzieje rodu krasuskich herbu nowina z piasków-druszkowa w województwie krakowskim
Marek Tomasz Piekarczyk ur. 1957 w Krakowie, wnuk Zofii Friedleinowej z domu Krasuskiej, jest absolwentem II Liceum Ogólnokształcącego im....
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 2B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
seria Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6–12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...
Rekomendacja
Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING
Do sklepu Szczegóły

Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING

8,79 zł
Rekomendacja
LA The Jungle Book + audio mp3
Do sklepu Szczegóły

LA The Jungle Book + audio mp3

27,90 zł
The Jungle Book - bajka po angielsku dla dzieci - uproszczona językowo lektura z serii Young ELI Readers do nauki języka angielskiego z...
Rekomendacja
Love Me, My Dear
Do sklepu Szczegóły

Love Me, My Dear

39,54 zł
Zakazany romans uczennicy i dyrektora szkoły. Dwudziestoletnia Dream Callahan od zawsze pragnęła szlifować swoje umiejętności artystyczne...
Rekomendacja
Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024
Do sklepu Szczegóły

Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024

35,07 zł
Program Ochrony Roślin Rolniczych na rok 2024 jest najnowszą, jedną z wiodących i cyklicznych publikacji wydawanych przez Agro Wydawnictwo....
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

43,42 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

50,31 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa
Do sklepu Szczegóły

Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa

23,75 zł
„dobór pism” Mikołaja Reja w opracowaniu Anny Kochan demonstruje się w linii Biblioteka Narodowa po raz drugi. Książka zawiera najważniejsze...
Rekomendacja
Pływanie. droga do mistrzostwa
Do sklepu Szczegóły

Pływanie. droga do mistrzostwa

38,00 zł
Jak utrzymywać wydłużoną linię ciała i minimalizować opór wody w stylach dowolnym, grzbietowym, motylkowym i konwencjonalnym? Jak dobrze...
Rekomendacja
Literat Kurs rysowania dla dzieci. dzikie zwierzęta
praktyczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku rysować dzikie zwierzęta: krokodyla, żyrafę, hipopotama, nosorożca,...
Rekomendacja
Abc rysowania dla dzieci
Do sklepu Szczegóły

Abc rysowania dla dzieci

9,03 zł
ergonomiczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku narysować pieska, kotka, kaczuszkę, konika, żabkę, bociana, kurkę,...