Tytuł Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania Autor Piotr Blaik Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2180-2 Rok wydania 2014 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 475 Format pdf Spis...
Prezentowany towar logistyka. koncepcja zintegrowanego zarządzania można nabyć w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 47,50 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania setek sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320821802
Autor
Piotr blaik
Sprawdź promocyjne oferty na logistyka. koncepcja zintegrowanego zarządzania
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na logistyka. koncepcja zintegrowanego zarządzania jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dane o dostępności towaru i aktualnych cenach wykorzystane w prezentowanej klasyfikacji synchronizowane są w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania Autor Piotr Blaik Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2180-2 Rok wydania 2014 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 475 Format pdf Spis treści Od Autora
Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja zasadniczych definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki
Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza, a także fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki formujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki 2.6.1. Podstawy oraz przejawy diagnozowania i projektowania wizji rozwoju logistyki 2.6.2. Scenariusze wizji logistyki w 2015 roku 2.6.3. Scenariusze wizji przyszłości mobilności i transportu w Niemczech w 2025 roku
Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości innowacyjnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania progresywnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje postępowej koncepcji logistyki 3.3.1. Logistyka jako system i koncepcja zarządzania przepływami towarów i oraz podsystem przepływowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem 3.3.2. Logistyka jako sieć (struktura) kluczowych procesów zarządzania i transformacji w systemie przepływów w skali przedsiębiorstwa 3.3.3. Logistyka jako koncepcja zorientowana na wymogi rynku, wspomagająca i wzbogacająca marketingowy proces tworzenia wartości 3.3.4. Logistyka jako systemowa orientacja i determinanta wydajności w skali przedsiębiorstwa i rynku 3.3.5. Logistyka jako koncepcja i determinanta zorientowanej na przepływy organizacji i transformacji modelowej przedsiębiorstwa
Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej
Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości cyklu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. i sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej
Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania cyklu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach
Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Cykl logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego 7.6.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania operacyjnego 7.6.2. Ogólna ocena systemów wspomagania logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego w aspekcie realizacji funkcji planowania oraz sterowania produkcją i procesami logistycznymi
Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego pomiędzy przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.2.1. Przesłanki integracji logistyki i marketingu 9.2.2. Założenia i struktura koncepcji zarządzania logistyczno-marketingowego 9.2.3. Cele i efekty logistyczno-marketingowe oraz podstawy ich realizacji w aspekcie strategicznym 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a skuteczna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa
Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.3.1. Logistyka w poręcznej strukturze organizacyjnej 10.3.2. Logistyka w dywizjonalnej strukturze organizacyjnej 10.3.3. Logistyka w macierzowej strukturze organizacyjnej 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich
Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich 11.6.1. Zmiany poziomu kosztów logistycznych i ich uwarunkowania 11.6.2. Zróżnicowanie poziomu kosztów logistycznych w układzie użytecznym i branżowym
Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji skuteczności logistyki w aspekcie zarządczym i logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.1.1. Kategoria wydajności — problemy interpretacji 12.1.2. Istota i przewartościowania w strukturze koncepcji wydajności logistyki w aspekcie systemowym i zarządczym 12.1.3. Cykl kształtowania efektywności w systemie logistyki 12.1.4. Logistics Performance Measurement jako koncepcja systemowej analizy i pomiaru wyników osiąganych w logistyce 12.2. Produktywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.3.1. Istota i strategiczne znaczenie potencjałów efektów i tworzenia wartości 12.3.2. Klasyfikacja i strukturyzacja logistycznych potencjałów efektów i tworzenia wartości 12.3.3. Koncepcja trójwymiarowego efektu i potencjału strategicznego logistyki 12.3.4. Model korzyści przedsiębiorstwa z tytułu przewagi konkurencyjnej 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich
Bibliografia
Indeks
Parametry
ISBN
9788320821802
Autor
Piotr blaik
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
475
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Piotr Blaik
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zenon F.
28.11.2024
Czy możesz podesłać nam opinię na temat produktu **producer
Jeżeli tylko miałeś okazję skorzystać z oferowanego logistyka. koncepcja zintegrowanego zarządzania podziel się z nami swoją subiektywną oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest dobra.