Zdjęcia Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej (Magdalena Christ)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Magdalena Christ
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej Podtytuł Ujęcie z perspektywy międzyludzkich różnic w zakresie zdolności kierunkowych Autor Magdalena Christ Język polski...

Prezentowany wporownywarce artykuł Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 21,95 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnych porównan wielu hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788380124325

Autor

Magdalena christ

Sprawdź promocyjne oferty na Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej (sklep TaniaKsiazka.pl)

21,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktu zastosowane w naszym zestawieniu są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Indywidualizacja cyklu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej Podtytuł Ujęcie z perspektywy międzyludzkich różnic w zakresie zdolności kierunkowych Autor Magdalena Christ Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-432-5 linia Prace Naukowe UŚ; Pedagogika Rok wydania 2015 Katowice Wydanie 1 ilość stron 222 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp / 9 1.  Indywidualizacja procesu kształcenia w edukacji wczesnoszkolnej / 13 1.1.    Międzyludzkie różnice indywidualne — perspektywa psychologiczna i pedagogiczna / 14 1.2. Rozważania definicyjne / 17 1.2.1. proces kształcenia / 17 1.2.2. Indywidualizacja i różnicowanie cyklu kształcenia / 20 2. Polityka oświatowa a indywidualizacja cyklu kształcenia / 28 2.1. Projekt MEN „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I—III" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (projekt systemowy) / 29 2.2. „Ja i my" — program nauczania wraz z indywidualizacją procesu kształcenia i wychowania uczniów klas I—III / 32 2.3. Inne wybrane programy i projekty edukacyjne realizowane w klasach I—III szkoły podstawowej / 34 2.4. Uniwersytety dziecięce jako szansa na indywidualizację procesu kształcenia / 38 2.5. Eksploratoria — parki (muzea) edukacyjne w służbie indywidualizacji cyklu kształcenia / 42 3. Zdolności i uzdolnienia uczniów / 49 3.1. Zdolności, uzdolnienia, talent — rozważania definicyjne / 50 3.2. Wybrane możliwości diagnozy zdolności kierunkowych uczniów / 53 3.3. Zdolności i inne czynniki a osiągnięcia szkolne uczniów / 58 4. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera / 64 4.1. Założenia teorii inteligencji wielorakich Gardnera / 64 4.2. zastosowanie teorii inteligencji wielorakich Gardnera na świecie — wybrane przykłady / 72 4.3. Zastosowanie teorii inteligencji wielorakich Gardnera w Polsce — wybrane przykłady / 78 4.4. Programy edukacji elementarnej oparte na teorii inteligencji wielorakich Gardnera / 80 4.5. Teoria inteligencji wielorakich Gardnera w kontekście wybranych badań empirycznych / 82 5. Koncepcja metodologiczna badań własnych / 91 5.1. Charakterystyka badań własnych i ich cele / 91 5.2. Problematyka badań / 93 5.3. Zmienne i ich wskaźniki / 96 5.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze / 101 5.5. Przebieg badań, charakterystyka terenu badań i próby badawczej / 104 5.6. Sposoby analizy otrzymanych wyników / 105 6. Czynniki determinujące zakres indywidualizacji procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 107 6.1. Zakres indywidualizacji cyklu kształcenia ze względu na zdolności kierunkowe uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 107 6.2. Dopełniające wykształcenie nauczycieli a zakres indywidualizacji z uwzględnieniem zdolności kierunkowych uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 119 6.3. Staż pracy nauczycieli a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia w aspekcie zdolności kierunkowych uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 123 6.4. Stopień awansu zawodowego nauczycieli a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia w kontekście zdolności kierunkowych uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 126 6.5. Zakres diagnozy zdolności kierunkowych a zakres indywidualizacji procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 128 6.6. Udział klasy/szkoły w dodatkowych programach/projektach edukacyjnych a zakres indywidualizacji procesu kształcenia w kontekście zdolności kierunkowych uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 135 6.7. Liczebność klasy a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia z uwzględnieniem zdolności kierunkowych uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 139 6.8. Wybrane programy edukacji wczesnoszkolnej i komplety edukacyjne, na jakich pracują uczniowie, a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia / 141 6.9. Wyposażenie sali lekcyjnej w media i materiały dydaktyczne a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 145 6.10. Wielkość miejscowości (ilość ludności) a zakres indywidualizacji cyklu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / 147 6.11. Podsumowanie wyników badań ankietowych / 148 7. Osiągnięcia w obszarach poszczególnych zdolności kierunkowych uczniów klas pierwszych uczestniczących w badaniu i czynniki mogące je determinować / 150 7.1. Zdolności kierunkowe reprezentowane przez uczniów klas pierwszych uczestniczących w badaniu / 150 7.2. Zakres indywidualizacji cyklu kształcenia ze względu na zdolności kierunkowe uczniów a osiągnięcia szkolne uczniów / 160 7.3. Płeć uczniów a osiągnięcia szkolne / 169 7.4. Profile inteligencji wielorakich nauczycieli klas pierwszych uczestniczących w badaniu a osiągnięcia szkolne uczniów / 172 8. Podsumowanie i wnioski z analizy wyników badań własnych / 177 Aneksy / 186 Bibliografia / 205 Shrnutí / 217 Summary / 219

Parametry

ISBN

9788380124325

Autor

Magdalena christ

Wydawnictwo

Uniwersytet śląski

Ilość stron

222

Rok wydania

2015

Kategoria

E-booki

Producent

Magdalena Christ

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Joanna R.
Joanna R.
26.11.2024
Stwórz z innymi wspaniałą społeczność - dodawaj opinie komentarze i opinie dla produktu Magdalena Christ
Jeśli udało Ci się korzystać z produktu Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej prześlij opinię i recenzję. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Magdalena Christ Magdalena christ Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Tytuł Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej Podtytuł Ujęcie z perspektywy międzyludzkich różnic w zakresie...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...