Zdjęcia Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw (Henryk Mruk, Beata Stępień)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Henryk Mruk, Beata Stępień
40,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Autorzy Henryk Mruk, Beata Stępień Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2168-0 Rok wydania 2014 Warszawa...

Proponowany w naszejporownywarce artykuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 40,98 zł. Promocja ta stanowi wynik kompleksowej analizy olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320821680

Autor

Henryk mruk;beata stępień

Sprawdź promocyjne oferty na Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień (sklep TaniaKsiazka.pl)

40,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o cenach i dostępności towaru wykorzystane w zestawieniu indeksowane są w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Autorzy Henryk Mruk, Beata Stępień Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2168-0 Rok wydania 2014 Warszawa liczba stron 240 Format pdf Spis treści Wstęp



1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego
1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu
1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa
1.3. Cykl zakupu a wartość dla klienta
1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta
1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta
1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu
1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta



2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych
2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — między standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi
2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a zarys systemu zarządzania wartością dla klienta
2.3. Wewnętrzne właściwości korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM



3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta
3.1. Cele, przedmiot i zakres badań
3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze
3.3. Charakterystyka badanych podmiotów
3.3.1. Klienci
3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej



4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań
4.1. Postrzeganie wartości poprzez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych
4.1.1. Postrzeganie wartości poprzez kobiety i panów
4.1.2. Postrzeganie wartości poprzez konsumentów w przeróżnym wieku
4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów
4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość
4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość poprzez kobiety i mężczyzn
4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość poprzez rozmaite grupy wiekowe
4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów



5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych
5.1. Kto lepiej kreuje i proponuje wartość dla klienta — wyniki badań
5.1.1. Opinie pań i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych
5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w zróżnicowanym wieku
5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie
5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości



6. Czym jest wartość i jak jest wytwarzana — wyniki badań przedsiębiorstw
6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw
6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim danych — wyniki badań
6.3. Procedura stylizacji i oceny wytworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań
6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw



7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw
7.1. Jacy są i czego oczekują nasi konsumenci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw
7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty
7.2.1. Obecność nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw
7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych
7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów
7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów



8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B
8.1. Cechy rynku instytucjonalnego
8.2. Mnogość powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym
8.3. Wartość produkowana poprzez przedstawicieli handlowych
8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana
8.5. Cykl decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość
8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości
8.7. Dostarczanie wartości
8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B



9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym
9.1. Parametry szczególne rynku farmaceutycznego
9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych
9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek
9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa
9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta
9.6. Zapotrzebowania pacjentów a oferowanie wartości
9.7. Wartość stworzona w środku apteki i w kontaktach z pacjentem



10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych
10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość
10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych
10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków
10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły
10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości
10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości
10.7. Wartość w przekroju części marketingu



11. Wartość na rynku produktów żywnościowych
11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju
11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na świeże rynki z produktami żywnościowymi
11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych
11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności
11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości
11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość
11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi



Podsumowanie



Bibliografia

Parametry

ISBN

9788320821680

Autor

Henryk mruk;beata stępień

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

240

Rok wydania

2014

Kategoria

E-booki

Producent

Henryk Mruk, Beata Stępień

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marzena C.
Marzena C.
26.11.2024
Utwórz z innymi użytkownikami zgraną społeczność i podsyłaj opinie opinie produktu
Jeżeli tylko miałeś szansę skorzystać z prezentowanego produktu Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień prześlij swoją opinię i ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Henryk Mruk, Beata Stępień Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Henryk mruk, beata stępień
Tytuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Autorzy Henryk Mruk, Beata Stępień Język polski Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...