Zdjęcia Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw (Henryk Mruk, Beata Stępień)
Do kupienia w: Marka: Henryk Mruk, Beata Stępień
40,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Autorzy Henryk Mruk, Beata Stępień Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2168-0 Rok wydania 2014 Warszawa...
Proponowany w naszejporownywarce artykuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 40,98 zł. Promocja ta stanowi wynik kompleksowej analizy olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320821680
Autor
Henryk mruk;beata stępień
Sprawdź promocyjne oferty na Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień (sklep TaniaKsiazka.pl)
40,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności towaru wykorzystane w zestawieniu indeksowane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw Autorzy Henryk Mruk, Beata Stępień Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2168-0 Rok wydania 2014 Warszawa liczba stron 240 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Cykl zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta
2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — między standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a zarys systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne właściwości korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM
3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Klienci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej
4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości poprzez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości poprzez kobiety i panów 4.1.2. Postrzeganie wartości poprzez konsumentów w przeróżnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość poprzez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość poprzez rozmaite grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów
5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej kreuje i proponuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie pań i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w zróżnicowanym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości
6. Czym jest wartość i jak jest wytwarzana — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim danych — wyniki badań 6.3. Procedura stylizacji i oceny wytworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw
7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi konsumenci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Obecność nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów
8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Mnogość powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość produkowana poprzez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Cykl decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B
9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Parametry szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Zapotrzebowania pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość stworzona w środku apteki i w kontaktach z pacjentem
10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju części marketingu
11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na świeże rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Podsumowanie
Bibliografia
Parametry
ISBN
9788320821680
Autor
Henryk mruk;beata stępień
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
240
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Henryk Mruk, Beata Stępień
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marzena C.
26.11.2024
Utwórz z innymi użytkownikami zgraną społeczność i podsyłaj opinie opinie produktu
Jeżeli tylko miałeś szansę skorzystać z prezentowanego produktu Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw marki Henryk mruk, beata stępień prześlij swoją opinię i ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.