Zdjęcia Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Mieczysław łobocki (Mieczysław Łobocki)
Do kupienia w: Marka: Mieczysław Łobocki
18,29 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Autor Mieczysław Łobocki Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-282-1 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 1 ilość stron 272 Format epub...
Prezentowany w naszejporownywarce towar Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 18,29 zł. Oferta ta stanowi efekt szerokiego porównania ogromnej ilości sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378502821
Autor
Mieczysław łobocki
Sprawdź promocyjne oferty na Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki (sklep TaniaKsiazka.pl)
18,29 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i zmianach cen zastosowane w zestawieniu są zczytywane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Autor Mieczysław Łobocki Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-282-1 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 1 liczba stron 272 Format epub Spis treści SPIS TREŚCI Wstęp I. Minimum wymagań stawianych badaniom pedagogicznym
1. Świadomość zapotrzebowania badań pedagogicznych
2. Znajomość metodologii badań pedagogicznych
3. Poprawność logiczna i językowa w badaniach pedagogicznych
4. Wystrzeganie się błędów w badaniach pedagogicznych
II. Teoretyczne aspekty badań pedagogicznych
1. Charakterystyka teorii pedagogicznych
2. Rola teorii w badaniach pedagogicznych
3. Funkcja teorii w badaniach pedagogicznych
4. Teorie a praktyka pedagogiczna
5. Teorie pedagogiczne w świetle indukcji i dedukcji
III. Badania ilościowe i pomiar w pedagogice
1. Określenie badań ilościowych i pomiaru
2. Znaczenie badań ilościowych i pomiar w pedagogice
3. Typy skal pomiarowych
4. Rzetelność i trafność pomiaru
5. Słabe strony badań ilościowych i pomiaru
IV. Badania jakościowe w pedagogice
1. Czym są badania jakościowe?
2. Potrzeby na badania jakościowe
3. Warunki poprawności badań jakościowych
4. Niedomagania w badaniach jakościowych
5. Uwagi godne podkreślenia w badaniach jakościowych
V. Problemy i hipotezy w badaniach pedagogicznych
1. Rozumienie i typy problemów badawczych
2. Geneza problemów badawczych
3. Zakres problemów badawczych
4. Kryteria poprawności problemów badawczych
5. Hipotezy robocze i stawiane i kryteria
VI. Zmienne, wskaźniki i typy badań pedagogicznych
1. Pojecie i klasyfikacja zmiennych
2. Wskaźniki i ich uzasadnienie
3. Podział wskaźników
4. Dobór i interpretacja wskaźników
5. Typy badań pedagogicznych
VII. Wybór próby w badaniach pedagogicznych
1. Ogólna charakterystyka doboru próby
2. Losowy wybór próby
3. Celowy wybór próby
4. Wielkość i inne aspekty próby
VIII. Etapy badań pedagogicznych
1. Etapy badań a fazy myślenia refleksyjnego
2. Zaistnienie sytuacji problemowej
3. Formułowanie problemów i hipotez
4. Wybór i konstruowanie narzędzi badawczych
5. Dobór badanych osób
6. Przeprowadzanie badań
7. Opracowywanie wyników badań
IX. Moralne aspekty badań pedagogicznych
1. Potrzeba uwzględniania kontekstu moralnego w badaniach
2. Poszukiwanie prawdy głównym celem badań
3. Wiarygodność i kompetencja badawcza
4. Zobowiązania wobec osób badanych
5. Łączność badań z praktyka pedagogiczną
X. Przegląd metod i technik badań pedagogicznych
1. Obserwacja
2. Eksperyment pedagogiczny
3. Testy osiągnięć szkolnych
4. Metoda socjometryczna
5. Metoda sondażu diagnostycznego
6. Analiza dokumentów
7. Inne metody badań
Zakończenie
Bibliografia cytowana
Parametry
ISBN
9788378502821
Autor
Mieczysław łobocki
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
272
Rok wydania
2010
Kategoria
E-booki
Producent
Mieczysław Łobocki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Piotr Z.
28.11.2024
Nadesłane przez użytkowników opinie mogą ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli miałeś okazję korzystać z prezentowanego produktu Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych marki Mieczysław łobocki prześlij swoją opinię i recenzję. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.