W książce „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz" strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom.
Ujawnia, jak mnóstwo spośród najistotniej znaczących wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji pionierskich pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy teraz telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili.
Na podstawie danych uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami, wniosków z najświeższych badań i obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje.
demonstruje mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka bezprecedensowych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je wyeliminować, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą kreować wyspy wolności wewnątrz organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze.
„Wprowadzanie innowacji od wewnątrz" to praktyczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swojej pracy.
Kaihan Krippendorff jest założycielem producenta doradztwa innowacyjnego „Outthinker" i sieci „Outthinker Strategy Network", globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, żeby lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w szybkim tempie radykalnymi zmianami.
Uznawany poprzez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest mistrzowskim mówcą oraz autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji „Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)".
Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji.