Zdjęcia badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska)
Do kupienia w: Marka: Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
55,48 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9 Rok wydania 2020 Warszawa Wydanie 1 liczba...
Prezentowany artykuł badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 55,48 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320823929
Autor
Eulalia skawińska;wojciech popławski
Sprawdź promocyjne oferty na badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
55,48 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen użyte w prezentowanej klasyfikacji indeksowane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9 Rok wydania 2020 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 364 Format pdf Spis treści Spis treści
Wstęp
I Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych
1. Istota i znaczenie badań marketingowych 1.1. Informacje i informacje marketingowe 1.2. Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej 1.3. Pojęcie i geneza badania marketingowego 1.4. Cel i zakres badań marketingowych 1.5. Typy badań marketingowych 1.6. Organizacja badań marketingowych 1.7. Etyka w badaniach marketingowych
2. Przygotowanie badania marketingowego 2.1. Etapy przygotowania badania 2.2. Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych danych 2.3. Wybór próby do badania 2.4. Dobór metody zbierania informacji i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru 2.5. Pozostałe czynności przygotowawcze
3. Gromadzenie informacji pierwotnych 3.1. Dane wstępne 3.2. Ilościowe dane pierwotne 3.3. Jakościowe dane pierwotne
4. Budowa instrumentu pomiarowego 4.1. Pojęcie i rodzaje instrumentów pomiarowych 4.2. Zasady budowy kwestionariusza badawczego 4.3. Zasady budowy, kolejność i warianty pytań kwestionariuszowych 4.4. Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi
5. Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników 5.1. Redukcja i redakcja informacji 5.2. Analiza i interpretacja danych 5.3. Prezentacja danych i wyników badania 5.4. Ocena wyników badania 5.5. Osiągalne błędy w badaniu marketingowym 5.6. Korzyści ze używania programów SPSS i STATISTICA
6. Statystyka w badaniach marketingowych 6.1. Cel i zakres wykorzystywania statystyki w badaniach marketingowych 6.2. Mierniki używane do opisu statystycznego badanej populacji i próby 6.3. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych 6.4. Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi 6.5. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych 6.6. Obliczanie mierników statystycznych z zastosowaniem programu Microsoft Excel
7. Zastosowanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją 7.1. Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych 7.2. Źródła informacji w internetowych badaniach marketingowych 7.3. Badania ilościowe i jakościowe w Internecie 7.4. Segmentacja e-klientów i jej kryteria
8. Międzynarodowe badania marketingowe 8.1. Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych 8.2. Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych 8.3. Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych 8.4. Warianty i zakres pierwotnych źródeł informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych 8.5. Typologia międzynarodowych badań marketingowych
II Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków
9. Badanie i pomiar satysfakcji klienta
10. Badanie lojalności klienta
11. Badanie zachowań konsumentów
12. Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
13. Badanie nowego towaru
14. Badanie cen
15. Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
16. Badanie wybranych narzędzi promocji 16.1. Reklama 16.2. Promocja sprzedaży
17. Studia przypadków 17.1. Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej,,Bratek’’ 17.2. Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii,,Arturo’’ 17.3. Bankowość elektroniczna — badanie lojalności klientów 17.4. Badanie marketingowe dla producenta KRA-NAP 17.5. Badanie marketingowe dla producenta Doris-Davidson 17.6. Planetarium 17.7. Wprowadzenie na rynek nowego artykułu 17.8. Badanie ceny artykułu 17.9. Badanie skuteczności kampanii marketingowej producenta Top Furniture S.A. 17.10. Ekspansja międzynarodowa producenta Beauty 17.11. Agencja Rozwoju
Bibliografia
Słownik ważniejszych pojęć
Parametry
ISBN
9788320823929
Autor
Eulalia skawińska;wojciech popławski
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
364
Rok wydania
2020
Kategoria
E-booki
Producent
Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marian T.
28.11.2024
Podesłane opinie produktu Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska mogą pomóc innym klientom
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf wyślij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.
Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9...