Zdjęcia badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska
55,48 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9 Rok wydania 2020 Warszawa Wydanie 1 liczba...

Prezentowany artykuł badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 55,48 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320823929

Autor

Eulalia skawińska;wojciech popławski

Sprawdź promocyjne oferty na badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

55,48 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności towaru i zmian cen użyte w prezentowanej klasyfikacji indeksowane są prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9 Rok wydania 2020 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 364 Format pdf Spis treści Spis treści

Wstęp

I
Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań
marketingowych

1. Istota i znaczenie badań marketingowych
1.1. Informacje i informacje marketingowe
1.2. Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej
1.3. Pojęcie i geneza badania marketingowego
1.4. Cel i zakres badań marketingowych
1.5. Typy badań marketingowych
1.6. Organizacja badań marketingowych
1.7. Etyka w badaniach marketingowych

2. Przygotowanie badania marketingowego
2.1. Etapy przygotowania badania
2.2. Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych danych
2.3. Wybór próby do badania
2.4. Dobór metody zbierania informacji i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru
2.5. Pozostałe czynności przygotowawcze

3. Gromadzenie informacji pierwotnych
3.1. Dane wstępne
3.2. Ilościowe dane pierwotne
3.3. Jakościowe dane pierwotne

4. Budowa instrumentu pomiarowego
4.1. Pojęcie i rodzaje instrumentów pomiarowych
4.2. Zasady budowy kwestionariusza badawczego
4.3. Zasady budowy, kolejność i warianty pytań kwestionariuszowych
4.4. Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi

5. Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
5.1. Redukcja i redakcja informacji
5.2. Analiza i interpretacja danych
5.3. Prezentacja danych i wyników badania
5.4. Ocena wyników badania
5.5. Osiągalne błędy w badaniu marketingowym
5.6. Korzyści ze używania programów SPSS i STATISTICA

6. Statystyka w badaniach marketingowych
6.1. Cel i zakres wykorzystywania statystyki w badaniach marketingowych
6.2. Mierniki używane do opisu statystycznego badanej populacji i próby
6.3. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych
6.4. Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi
6.5. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych
6.6. Obliczanie mierników statystycznych z zastosowaniem programu
Microsoft Excel

7. Zastosowanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
7.1. Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych
7.2. Źródła informacji w internetowych badaniach marketingowych
7.3. Badania ilościowe i jakościowe w Internecie
7.4. Segmentacja e-klientów i jej kryteria

8. Międzynarodowe badania marketingowe
8.1. Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
8.2. Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.3. Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.4. Warianty i zakres pierwotnych źródeł informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.5. Typologia międzynarodowych badań marketingowych

II
Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych.
Studia przypadków

9. Badanie i pomiar satysfakcji klienta

10. Badanie lojalności klienta

11. Badanie zachowań konsumentów

12. Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa

13. Badanie nowego towaru

14. Badanie cen

15. Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji

16. Badanie wybranych narzędzi promocji
16.1. Reklama
16.2. Promocja sprzedaży

17. Studia przypadków
17.1. Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej,,Bratek’’
17.2. Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii,,Arturo’’
17.3. Bankowość elektroniczna — badanie lojalności klientów
17.4. Badanie marketingowe dla producenta KRA-NAP
17.5. Badanie marketingowe dla producenta Doris-Davidson
17.6. Planetarium
17.7. Wprowadzenie na rynek nowego artykułu
17.8. Badanie ceny artykułu
17.9. Badanie skuteczności kampanii marketingowej producenta Top Furniture S.A.
17.10. Ekspansja międzynarodowa producenta Beauty
17.11. Agencja Rozwoju

Bibliografia

Słownik ważniejszych pojęć

Parametry

ISBN

9788320823929

Autor

Eulalia skawińska;wojciech popławski

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

364

Rok wydania

2020

Kategoria

E-booki

Producent

Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marian T.
Marian T.
28.11.2024
Podesłane opinie produktu Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska mogą pomóc innym klientom
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf wyślij nam swoją subiektywną recenzję lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...