Zdjęcia Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej (Dominika Kołodziej)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Dominika Kołodziej
19,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Autor Dominika Kołodziej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...

Prezentowany artykuł Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 19,00 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczej analizy wielu sklepów w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378756040

Autor

Dominika kołodziej

Sprawdź promocyjne oferty na Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej (sklep TaniaKsiazka.pl)

19,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności produktów użyte w prezentowanej klasyfikacji pobierane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Autor Dominika Kołodziej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-604-0 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 218 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I
Koherencja jako kryterium konstrukcji strategii 15
1. Pojęcie strategii 15
2. Rodzaje strategii ze względu na kryterium strukturalne 21
3. Strategia ogólna a strategie ergonomiczne 23
3.1. Pojęcie strategii ogólnej 23
3.2. Strategie praktyczne 26
3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią praktyczną 28
4. Koherencja jako kryterium oceny strategii 30
4.1. Warianty kryteriów ewaluacyjnych 30
4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej typy 31
5. Miejsce badania i kształtowania koherencji w procesie formułowania i wdrażania strategii 33
6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników 37
Rozdział II
Charakterystyka strategii marketingowych i personalnych 43
1. Strategie marketingowe – podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych 43
2. Warianty strategii marketingowych 46
3. Wybrane wskaźniki oceny skuteczności strategii marketingowych 53
4. Definicje strategii personalnej – analiza porównawcza 55
5. Typy strategii personalnych 57
6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji produktywności strategii personalnych 62
7. Egzemplifikacja związków pomiędzy strategiami marketingowymi i personalnymi 67
Rozdział III
Metody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnienia pracowników a strategie marketingowe 79
1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży 79
1.1. Warianty sprzedawców ze względu na zadania pracy 79
1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. Sprzedaży w przeróżnych fazach cyklu życia towaru 81
1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera, pretendentów i naśladowców rynkowych oraz eksploratorów niszy 84
1.4. Strategia asortymentu i strategia marki a popyt na pracowników ds. Sprzedaży 86
1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowego artykułu, strategii „push" i „pull", a także strategii w układzie artykuł-rynek 87
2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. Sprzedaży 91
2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracowników ds. Sprzedaży do realizacji strategii marketingowych 91
2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracowników ds. Sprzedaży 100
2.3. Wahania popytu na pracowników ds. Sprzedaży, generowane przez strategie marketingowe 101
Rozdział IV
Metody retencji pracowników a strategie marketingowe 104
1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników optymalne do wykonywanych strategii marketingowych 104
2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracy związanych z marketingiem 112
3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacji strategii marketingowych 120
4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych 125
5. Wynagradzanie koherentne z realizowanymi strategiami marketingowymi 132
5.1. Modele wynagradzania 133
5.2. Formy płacy 138
5.3. Premiowanie 141
5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników ds. Sprzedaży – aspekty ergonomiczne 148
Rozdział V
propozycja metodyki określania koherencji metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych. Faza przygotowawcza badania 152
1. Algorytm progresywnania badawczego 152
2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji, a także identyfikacja ich strategii 171
3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą 173
4. Badanie właściwe 173
Rozdział VI
Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych w zakresie koherencji 175
1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego, stosowanych w badanych organizacjach, i ich koherencji ze strategiami marketingowymi 175
2. Stopnie koherencji a rentowność zatrudnienia 200
Zakończenie 203
Literatura 205
Spis rysunków 213
Spis tabel 215

Parametry

ISBN

9788378756040

Autor

Dominika kołodziej

Ilość stron

218

Rok wydania

2019

Kategoria

E-booki

Producent

Dominika Kołodziej

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Agnieszka D.
Agnieszka D.
26.11.2024
Czy chcesz podać nam opinię i komentarz o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się skorzystać z proponowanego Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej wyślij do nas swoją opinię i recenzję. Podaj jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Dominika Kołodziej Dominika kołodziej Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej
Tytuł Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej Autor Dominika Kołodziej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...