Zdjęcia identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf (Agnieszka Kępkowicz)
Do kupienia w: Marka: Agnieszka Kępkowicz
15,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Identyfikacja typów przestrzeni publicznej Autor Agnieszka Kępkowicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-4124-0 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1...
Prezentowany produkt identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 15,33 zł. Oferta ta stanowi wynik kompleksowych analiz ogromnej liczby sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788323541240
Autor
Agnieszka kępkowicz
Sprawdź promocyjne oferty na identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
15,33 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i aktualnych cen zastosowane w naszej klasyfikacji pobierane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Identyfikacja typów przestrzeni publicznej Autor Agnieszka Kępkowicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-4124-0 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 228 Format pdf, mobi, epub Spis treści CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE 1. Problematyka i cel opracowania 9 2. Układ opracowania 11 CZĘŚĆ II. TŁO BADAWCZE 3. Typologia przestrzeni publicznej – stan badań 15 4. Metoda naukowa a cykl poznawania przestrzeni 19 5. Przestrzeń publiczna 21 5.1. Przestrzeń publiczna – właściwości i determinanty 22 5.2. Społeczne stosowanie miejsc 24 5.3. Wzorce przestrzenne – efekt społecznego używania miejsc 31 5.4. Miejsca spotkań i rekreacji 32 5.5. Przestrzeń publiczna a tereny zieleni 33 5.6. Czym jest dobra przestrzeń publiczna? 35 CZĘŚĆ III. BUDOWANIE METODY IDENTYFIKACJI rodzajÓW PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 6. Założenia wstępne 51 7. Kryteria wyboru miejsc poddanych podziałowi typologicznemu 54 8. Dobór instrumentów badawczych do identyfikacji typów przestrzeni publicznej 56 9. Zasady identyfikacji typów rzeczywistych przestrzeni publicznej 61 CZĘŚĆ IV. TESTOWANIE METODY 10. Wybór pola testowego 65 11. Charakterystyka obszaru testowego 66 11.1. Specyfika terenów suburbialnych 66 11.2. Charakterystyka gminy Izabelin 69 12. Wyodrębnienie obiektów przestrzeni publicznej – miejsc poddanych podziałowi typologicznemu 79 13. Identyfikacja typów rzeczywistych przestrzeni publicznej 83 13.1. Analiza informacji i wyłonienie typów rzeczywistych 83 13.2. Charakterystyka typów rzeczywistych 87 13.2.1. Quasi-plaza 88 13.2.2. Plac przed wejściem do obiektu społeczno-kulturowego 90 13.2.3. Miejsce do celebrowania 92 13.2.4. Placyk przed wejściem do obiektu handlowo-usługowego 96 13.2.5. „Oswojony" las 98 13.2.6. Ukierunkowany teren rekreacyjny – plac zabaw 100 13.2.7. Zakątek „enigmatyczny i błogi" 102 13.2.8. Wielofunkcyjna polana rekreacyjna 104 13.2.9. Ulica handlowa 106 13.2.10. Zakątek „obywatelski" 108 13.2.11. Zieleniec 110 13.2.12. Dzika promenada 112 13.2.13. Ukierunkowany teren rekreacyjny – klub sportowy 114 13.2.14. Zakątek sąsiedzki 116 13.2.15. „Dziki" zakątek dla młodzieży 118 13.3. Uwagi na temat uzyskanych typów rzeczywistych 120 14. Wyróznionie potencjału typów rzeczywistych do celów projektowych 125 14.1. Wyłonienie grup macierzowych 125 14.1.1. Grupa macierzowa: plaza 130 14.1.2. Grupa macierzowa: skwer społecznościowy 131 14.1.3. Grupa macierzowa: park leśny 132 14.2. Wzbogacenie typów rzeczywistych o cechy prawidłowej przestrzeni publicznej 134 14.2.1. Wyróżniki dobrej przestrzeni publicznej 134 14.2.2. Efekty wpływu wyróżników korzystnej przestrzeni publicznej na ulepszenie dojrzałości typów rzeczywistych 135 14.3. Potencjał typów rzeczywistych w kontekście społecznego użytkowania miejsc 139 14.4. Potencjał typów rzeczywistych w kontekście innych ujęć typologicznych 140 14.5. Charakterystyka typów rzeczywistych w rozszerzeniu potencjalnym 151 15. Uzyskana typologia a zasób przestrzeni publicznej gminy Izabelin 165 CZĘŚĆ V. PROCEDURA IDENTYFIKACJI rodzajÓW RZECZYWISTYCH PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 16. Etap I. Rozpoznanie i charakterystyka badanego obszaru 169 17. Etap II. Wyodrębnienie obiektów przestrzeni publicznej 171 18. Etap III. Identyfikacja i charakterystyka typów rzeczywistych przestrzeni publicznej 178 19. Etap IV. Zwiększenie implementacyjne do celów projektowych 182 CZĘŚĆ VI. APLIKACJA METODY 20. Uzyskane efekty użycia metody 191 20.1. Specyfika przestrzeni publicznej danego terenu 191 20.1.1. Identyfikacja zasobu, jakim jest dana przestrzeń publiczna 192 20.1.2. Diagnoza układu danej przestrzeni publicznej 192 20.1.3. Zalecenia do kształtowania korzystnej przestrzeni publicznej 192 20.2. Metoda i jej spektrum badawcze 193 20.3. Przesłanie edukacyjne 195 21. Inne możliwości zastosowania metody 196 21.1. Opracowanie standardów oraz sanacja przestrzeni publicznej danego terenu 196 21.2. Pogłębienie diagnozy 196 21.3. Kreacja prawidłowej przestrzeni publicznej oraz modernizacja miejsc już istniejących 197 21.4. Kontynuacja badań 197 22. Podsumowanie 199 Bibliografia 201 Załącznik 1. Karta obiektu 209 Załącznik 2. Typy z innych typologii 211 Spis tabel 217 Spis ilustracji 219 Indeks osób 225
Parametry
ISBN
9788323541240
Autor
Agnieszka kępkowicz
Wydawnictwo
Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Ilość stron
228
Rok wydania
2019
Kategoria
E-booki
Producent
Agnieszka Kępkowicz
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogdan M.
28.11.2024
Czy możesz przesłać nam opinię i recenzję na temat produktu **producer
Jeżeli udało Ci się korzystać z pokazywanego produktu identyfikacja typów przestrzeni publicznej, AZ#9A9871F3EB/DL-ebwm/pdf podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną recenzją i opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy polecasz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest wystarczająca.