Zdjęcia Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie (Aleksandra Sabo-Zielonka)
Do kupienia w: Marka: Aleksandra Sabo-Zielonka
16,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w innowacyjnym magazynie Autor Aleksandra Sabo-Zielonka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany produkt Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 16,15 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych porównan wielu sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378755753
Autor
Aleksandra sabo-zielonka
Sprawdź promocyjne oferty na Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka (sklep TaniaKsiazka.pl)
16,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności towaru zastosowane w rankingu indeksowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w progresywnym magazynie Autor Aleksandra Sabo-Zielonka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-575-3 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 152 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 1. KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ JAKO cykl MAGAZYNOWY 13 1.1. Magazyn i procesy magazynowe 13 1.2. Prostokątne układy strefy kompletacji 19 1.3. Metody rozmieszczenia towarów 25 1.4. Cykl kompletacji zamówień i jego klasyfikacja 32 1.5. Systemy kompletacji zamówień 36 1.6. Nowoczesne technologie w procesie kompletacji 39 2. MODELE DECYZYJNE ZWIĄZANE Z KOMPLETACJĄ ZAMÓWIEŃ 44 2.1. Problemy decyzyjne dotyczące cyklu kompletacji zamówień 44 2.2. Stosowny układ strefy kompletacji 46 2.3. Optymalizacja liczby stref kompletacji w systemie pick-to-pack 50 2.4. Optymalizacja trasy przejścia w układach prostokątnych 53 2.4.1. Układ jednoblokowy 54 2.4.2. Układ dwublokowy 58 2.4.3. Układ wieloblokowy 61 2.5. Kompletacja zamówień a problem komiwojażera 63 2.6. Heurystyczne wyznaczanie tras w układach prostokątnych 66 3. KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ W DWUBLOKOWYCH NIESTANDARDOWYCH UKŁADACH STREFY KOMPLETACJI 76 3.1. Niestandardowe układy strefy kompletacji występujące w praktyce 76 3.2. Klasyfikacja rozpatrywanych przypadków 79 3.3. Adaptacja heurystyk wyznaczania tras w układach niestandardowych 85 3.3.1. Heurystyka S-shape" 87 3.3.2. Heurystyka Midpoint" 90 3.3.3. Heurystyka Return" 94 3.3.4. Heurystyka Largest gap" 97 3.4. Ilustracja zaproponowanych scenariuszy 101 4. STUDIUM PRZYPADKU ZAPROPONOWANYCH HEURYSTYK WYZNACZANIA TRAS KOMPLETACJI 104 4.1. Opis problemu badawczego 104 4.2. Rozmieszczenie towarów w strefie kompletacji 106 4.3. Model symulacyjny 119 4.3.1. Założenia 119 4.3.2. Oznaczenia 121 4.3.3. Ograniczenia 122 4.3.4. Cel symulacji 124 4.4. Przebieg symulacji 125 4.5. Prezentacja wyników i wnioski 128 ZAKOŃCZENIE 139 LITERATURA 141 SPIS RYSUNKÓW 147 SPIS TABEL 150
Parametry
ISBN
9788378755753
Autor
Aleksandra sabo-zielonka
Ilość stron
152
Rok wydania
2019
Kategoria
E-booki
Producent
Aleksandra Sabo-Zielonka
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zenon T.
26.11.2024
Każda opublikowana opinia klienta jest dla nas niesamowicie istotna
Jeśli tylko korzystać z prezentowanego produktu Modele decyzyjne w planowaniu kompletacji zamówień w nowoczesnym magazynie marki Aleksandra sabo-zielonka prześlij swoją subiektywną opinię. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.