Zdjęcia teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Stanisław Michalczyk)
Do kupienia w: Marka: Stanisław Michalczyk
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej Autor Stanisław Michalczyk Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3452-3 Rok...
Sugerowany wporownywarce cen artykuł teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej można kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie wynoszącej 21,95 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania wielu sklepów i hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788322634523
Autor
Stanisław michalczyk
Sprawdź promocyjne oferty na teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i aktualnych cen zastosowane w powyższym zestawieniu synchronizowane są praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej Autor Stanisław Michalczyk Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3452-3 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp / 9 Rozdział 1 Transdyscyplinarność nauki o mediach i komunikowaniu / 17 1 1 Tożsamość dyscypliny / 17 1 2 Metody badawcze / 19 1 2 1 Metody empiryczne / 21 1 2 2 Metody hermeneutyczne / 31 1 3 Formuła Lasswella: przedmiot badań w nauce o mediach i komunikowaniu / 33 1 3 1 Obszary badawcze / 34 1 3 2 Dyscypliny składowe / 36 Pytania kontrolne / 38 Literatura uzupełniająca / 38 Rozdział 2 Historyczny rozwój komunikowania i mediów / 39 2 1 Ery (stadia) rozwoju komunikowania / 39 2 2 Historia technicyzacji i medializacji / 41 2 3 Historia wynalazków technologiczno-medialnych / 43 2 3 1 Media drukowane / 43 2 3 2 Media analogowe / 46 2 3 3 Media cyfrowe / 48 2 4 Społeczeństwo medialne / 49 Pytania kontrolne / 51 Literatura uzupełniająca / 51 Rozdział 3 Komunikowanie – komunikowanie masowe – media Analiza pojęć / 53 3 1 Charakter i funkcje komunikowania (komunikacji) / 53 3 2 Komunikowanie interpersonalne / 55 3 3 Komunikowanie masowe / 58 3 4 Media / 62 3 5 Funkcje mediów / 63 3 6 Modele komunikowania masowego / 67 Pytania kontrolne / 71 Literatura uzupełniająca / 71 Rozdział 4 Teorie bazowe / 73 4 1 Pojęcie teorii / 73 4 2 Kryteria klasyfikacji teorii komunikowania masowego / 75 4 2 1 Kryterium zasięgu i stopnia abstrakcyjności / 75 4 2 2 Kryterium miejsca w modelu Lasswella / 77 4 3 Klasyfikacja i charakterystyka teorii bazowych / 79 4 3 1 Teorie techniczne / 80 4 3 2 Teorie ekonomiczne – ekonomia polityczna / 80 4 3 3 Teorie krytyczne / 81 4 3 4 Teorie semiotyczne / 82 4 3 5 Teorie konstruktywistyczne / 82 4 3 6 Teorie kulturowe / 83 4 3 7 Teorie systemowe / 84 4 3 8 Teorie feministyczne / 84 4 3 9 Teorie psychoanalityczne / 85 4 3 10 Teorie medialno-filozoficzne / 86 Pytania kontrolne / 87 Literatura uzupełniająca / 88 Rozdział 5 Teorie przeciętnego zasięgu / 89 5 1 Gatekeeping / 91 5 2 Teoria wartości informacji / 93 5 3 Framing / 95 5 4 Agenda-setting / 97 5 5 Elaboration likelyhood model / 99 5 6 Uses and gratifications / 101 5 7 Interakcja paraspołeczna / 103 5 8 Dyfuzja innowacji / 105 5 9 Efekt osoby trzeciej / 107 5 10 Spirala milczenia / 109 Pytania kontrolne / 111 Literatura uzupełniająca / 111 Rozdział 6 Formy komunikowania publicznego Aktorzy i procesy / 113 6 1 Dziennikarstwo / 113 6 2 Public relations / 117 6 3 Reklama / 120 6 4 Komunikowanie perswazyjne / 124 6 5 Opinia publiczna jako przestrzeń komunikowania masowego / 131 6 6 Komunikowanie online / 135 Pytania kontrolne / 138 Literatura uzupełniająca / 138 Rozdział 7 Struktury i konteksty mediów / 139 7 1 Polityka medialna i komunikacyjna / 139 7 2 Socjologia mediów / 143 7 3 Ekonomia mediów / 148 7 4 Pedagogika medialna / 155 7 5 Prawo mediów / 159 Pytania kontrolne / 161 Literatura uzupełniająca / 161 Rozdział 8 Zawartość mediów / 163 8 1 Rzeczywistość medialna / 163 8 2 Czynniki wpływu na zawartość / 167 8 3 Aspekty jakości zawartości / 170 8 4 Rytualizacja i schematyzm / 174 8 5 Dziennikarskie formy wypowiedzi / 177 Pytania kontrolne / 182 Literatura uzupełniająca / 183 Rozdział 9 wykorzystywanie i recepcja mediów / 185 9 1 Teoretyczne podstawy stosowania i recepcji / 185 9 2 Charakter i atrybuty współczesnej publiczności medialnej / 189 9 3 Motywy używania mediów / 192 9 3 1 Motywy kognitywne: informacja / 194 9 3 2 Motywy afektywne / 198 9 3 3 Motywy społeczne i tożsamościowe / 203 9 4 Recepcyjne procesy selekcyjne / 204 9 5 jednostkowe i społeczne konteksty recepcyjne / 206 Pytania kontrolne / 210 Literatura uzupełniająca / 210 Rozdział 10 Efekty oddziaływania mediów / 211 10 1 skuteczność mediów jako przedmiot badawczy nauki o mediach i komunikowaniu – podstawy teoretyczne / 212 10 2 tradycyjne teorie produktywności / 216 10 2 1 Teorie spójności / 216 10 2 2 Teorie uczenia (się) / 218 10 3 Konteksty skuteczności mediów / 221 10 3 1 Kontekst interpersonalny / 221 10 3 2 Kontekst społeczny / 223 10 4 Mediatyzacja – efekt mediatyzacyjny / 226 10 5 Metody badań skuteczności / 229 Pytania kontrolne / 233 Literatura uzupełniająca / 234 Zakończenie / 235 w głównej mierze cytowani autorzy / 239 Bibliografia / 243 Spis tabel / 249 Spis schematów / 251 Summary / 253
Parametry
ISBN
9788322634523
Autor
Stanisław michalczyk
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Ilość stron
258
Rok wydania
2019
Kategoria
E-booki
Producent
Stanisław Michalczyk
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogdan U.
26.11.2024
Nadesłana opinia / recenzja produktu ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeśli tylko korzystać z proponowanego produktu teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej podeślij do nas swoją subiektywną opinię i ocenę. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.