Zdjęcia teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Stanisław Michalczyk)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Stanisław Michalczyk
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej Autor Stanisław Michalczyk Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3452-3 Rok...

Sugerowany wporownywarce cen artykuł teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej można kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie wynoszącej 21,95 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania wielu sklepów i hurtowni w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788322634523

Autor

Stanisław michalczyk

Sprawdź promocyjne oferty na teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej (sklep TaniaKsiazka.pl)

21,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności towaru i aktualnych cen zastosowane w powyższym zestawieniu synchronizowane są praktycznie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej Autor Stanisław Michalczyk Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3452-3 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp / 9 Rozdział 1 Transdyscyplinarność nauki o mediach i komunikowaniu / 17 1 1 Tożsamość dyscypliny / 17 1 2 Metody badawcze / 19 1 2 1 Metody empiryczne / 21 1 2 2 Metody hermeneutyczne / 31 1 3 Formuła Lasswella: przedmiot badań w nauce o mediach i komunikowaniu / 33 1 3 1 Obszary badawcze / 34 1 3 2 Dyscypliny składowe / 36 Pytania kontrolne / 38 Literatura uzupełniająca / 38 Rozdział 2 Historyczny rozwój komunikowania i mediów / 39 2 1 Ery (stadia) rozwoju komunikowania / 39 2 2 Historia technicyzacji i medializacji / 41 2 3 Historia wynalazków technologiczno-medialnych / 43 2 3 1 Media drukowane / 43 2 3 2 Media analogowe / 46 2 3 3 Media cyfrowe / 48 2 4 Społeczeństwo medialne / 49 Pytania kontrolne / 51 Literatura uzupełniająca / 51 Rozdział 3 Komunikowanie – komunikowanie masowe – media Analiza pojęć / 53 3 1 Charakter i funkcje komunikowania (komunikacji) / 53 3 2 Komunikowanie interpersonalne / 55 3 3 Komunikowanie masowe / 58 3 4 Media / 62 3 5 Funkcje mediów / 63 3 6 Modele komunikowania masowego / 67 Pytania kontrolne / 71 Literatura uzupełniająca / 71 Rozdział 4 Teorie bazowe / 73 4 1 Pojęcie teorii / 73 4 2 Kryteria klasyfikacji teorii komunikowania masowego / 75 4 2 1 Kryterium zasięgu i stopnia abstrakcyjności / 75 4 2 2 Kryterium miejsca w modelu Lasswella / 77 4 3 Klasyfikacja i charakterystyka teorii bazowych / 79 4 3 1 Teorie techniczne / 80 4 3 2 Teorie ekonomiczne – ekonomia polityczna / 80 4 3 3 Teorie krytyczne / 81 4 3 4 Teorie semiotyczne / 82 4 3 5 Teorie konstruktywistyczne / 82 4 3 6 Teorie kulturowe / 83 4 3 7 Teorie systemowe / 84 4 3 8 Teorie feministyczne / 84 4 3 9 Teorie psychoanalityczne / 85 4 3 10 Teorie medialno-filozoficzne / 86 Pytania kontrolne / 87 Literatura uzupełniająca / 88 Rozdział 5 Teorie przeciętnego zasięgu / 89 5 1 Gatekeeping / 91 5 2 Teoria wartości informacji / 93 5 3 Framing / 95 5 4 Agenda-setting / 97 5 5 Elaboration likelyhood model / 99 5 6 Uses and gratifications / 101 5 7 Interakcja paraspołeczna / 103 5 8 Dyfuzja innowacji / 105 5 9 Efekt osoby trzeciej / 107 5 10 Spirala milczenia / 109 Pytania kontrolne / 111 Literatura uzupełniająca / 111 Rozdział 6 Formy komunikowania publicznego Aktorzy i procesy / 113 6 1 Dziennikarstwo / 113 6 2 Public relations / 117 6 3 Reklama / 120 6 4 Komunikowanie perswazyjne / 124 6 5 Opinia publiczna jako przestrzeń komunikowania masowego / 131 6 6 Komunikowanie online / 135 Pytania kontrolne / 138 Literatura uzupełniająca / 138 Rozdział 7 Struktury i konteksty mediów / 139 7 1 Polityka medialna i komunikacyjna / 139 7 2 Socjologia mediów / 143 7 3 Ekonomia mediów / 148 7 4 Pedagogika medialna / 155 7 5 Prawo mediów / 159 Pytania kontrolne / 161 Literatura uzupełniająca / 161 Rozdział 8 Zawartość mediów / 163 8 1 Rzeczywistość medialna / 163 8 2 Czynniki wpływu na zawartość / 167 8 3 Aspekty jakości zawartości / 170 8 4 Rytualizacja i schematyzm / 174 8 5 Dziennikarskie formy wypowiedzi / 177 Pytania kontrolne / 182 Literatura uzupełniająca / 183 Rozdział 9 wykorzystywanie i recepcja mediów / 185 9 1 Teoretyczne podstawy stosowania i recepcji / 185 9 2 Charakter i atrybuty współczesnej publiczności medialnej / 189 9 3 Motywy używania mediów / 192 9 3 1 Motywy kognitywne: informacja / 194 9 3 2 Motywy afektywne / 198 9 3 3 Motywy społeczne i tożsamościowe / 203 9 4 Recepcyjne procesy selekcyjne / 204 9 5 jednostkowe i społeczne konteksty recepcyjne / 206 Pytania kontrolne / 210 Literatura uzupełniająca / 210 Rozdział 10 Efekty oddziaływania mediów / 211 10 1 skuteczność mediów jako przedmiot badawczy nauki o mediach i komunikowaniu – podstawy teoretyczne / 212 10 2 tradycyjne teorie produktywności / 216 10 2 1 Teorie spójności / 216 10 2 2 Teorie uczenia (się) / 218 10 3 Konteksty skuteczności mediów / 221 10 3 1 Kontekst interpersonalny / 221 10 3 2 Kontekst społeczny / 223 10 4 Mediatyzacja – efekt mediatyzacyjny / 226 10 5 Metody badań skuteczności / 229 Pytania kontrolne / 233 Literatura uzupełniająca / 234 Zakończenie / 235 w głównej mierze cytowani autorzy / 239 Bibliografia / 243 Spis tabel / 249 Spis schematów / 251 Summary / 253

Parametry

ISBN

9788322634523

Autor

Stanisław michalczyk

Wydawnictwo

Uniwersytet śląski

Ilość stron

258

Rok wydania

2019

Kategoria

E-booki

Producent

Stanisław Michalczyk

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Bogdan U.
Bogdan U.
26.11.2024
Nadesłana opinia / recenzja produktu ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeśli tylko korzystać z proponowanego produktu teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej podeślij do nas swoją subiektywną opinię i ocenę. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Stanisław Michalczyk Teoria komunikowania masowego. skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
Tytuł Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej Autor Stanisław Michalczyk Język polski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...