Zdjęcia Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Uwiedź klienta. marketing w social mediach (Monika Czaplicka)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Monika Czaplicka
53,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Autor Monika Czaplicka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20908-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 204...

Proponowany artykuł Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 53,41 zł. Promocja ta jest efektem szerokich porównan kilkuset sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301209087

Autor

Monika czaplicka

Sprawdź promocyjne oferty na Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach (sklep TaniaKsiazka.pl)

53,41 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i obowiązujących cenach zastosowane w powyższej klasyfikacji są zczytywane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Autor Monika Czaplicka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20908-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 204 Format mobi, epub Spis treści Social media 15 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 17 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 17 1.2. Kogo szukasz? 17 1.3. Strategia poszukiwań 18 Ćwiczenie 18 1.3.1. ONS czy TJ? – cel 18 1.3.2. Festyniara, ciacho, kaszalot i towar – grupa docelowa 21 Ćwiczenie 24 1.3.3. Pikieta, branżówka – kanały komunikacji 26 Ćwiczenie 27 1.3.4. „Bułka poprzez bibiułkę, a ch… gołą ręką" – taktyka 27 Ćwiczenie 28 1.3.5. A czy p? Lokum? – zasoby 28 1.3.6. Lipton czy zdjęliśmy simlocka – ewaluacja 29 Ćwiczenie 29 1.3.7. Standardowe błędy strategiczne 31 1.4. Pierwsze spotkanie! 33 1.5 „Sex education" 34 2. Randka (nie) w ciemno 37 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 37 2.2. Znaj czas sposobny 38 2.2.1. Funkcjonalny przykład: salon fryzjerski 39 2.3. Nieprzeciętna randka 41 2.4. Tale as old as time… 43 2.4.1. Użyteczny przykład: Allegro 44 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, lecz nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 45 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 45 2.7. Widzą mnie, więc jestem 46 2.8. Przez żołądek do serca 47 2.8.1. Zasięg 47 2.8.2. Zaangażowanie 48 2.8.3. Wpływ 49 2.8.4. Akcja 49 2.9. Przeć naprzód 50 2.7.1. Nie myl klientów i prospektów 51 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 52 3. Sakramentalne „tak"! 54 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 54 3.1.1. Lecz skąd wiedzieć, iż nasi klienci są gotowi? 54 3.1.2. Ergonomiczny przykład: sklep z ubraniami 56 3.2. „The L Word" 56 3.2.1. Drip marketing czy lead nurturing? 57 3.3. Klientocentryzm 58 3.4. Trzeba być jakimś 59 3.4.1. Ale to oznacza, że będę odstraszać klientów! 60 3.4.2. DNA producenta 61 3.5. Jak zamykać? 62 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 62 3.6.1. Z partnerem lepiej 63 3.6.2. UTM 64 3.8. Nail it! 67 Ćwiczenie 70 3.8.1. Sprzedawaj 70 3.9. Nagi instynkt 71 Ćwiczenie 72 3.10. Miarka za miarkę 73 3.10.1. Funkcjonalny przykład: wskaźniki 74 3.10.2. Poręczny przykład: produkt dystrybuowany u partnerów 77 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 78 4. I żyli długo i szczęśliwie 79 4.1. Bondage – budowanie relacji 79 4.1.1. Użyteczny przykład: NGO 83 4.2. 24/7/365 84 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 84 4.4. Czy „dzień dobry" ma ROI? 86 4.5. Lojalna Jola 86 4.5.1. Poręczny przykład: agencja social media 88 4.5.2. Jak kreować program lojalnościowy? 89 4.6. Lojalność to emocja 91 4.7. Wierność jest nudna 91 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 92 4.8.1. Dziewięć i pół tygodnia – praca nad recenzjami 3 x P 93 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 95 4.10. Partner, nie przyjaciel 96 Ćwiczenie 96 5. Techniki podrywu 98 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 98 5.2. Wirus wszystko załatwi 99 5.3. „Oczy szeroko zamknięte" 99 5.3.1. Zrewiduj stronę 100 Ćwiczenie 100 5.3.2. Doszlifuj teksty (nie tylko na stronie www) 101 5.4. Prawie się udało! 102 5.4.1. Ergonomiczny przykład: produkt spożywczy 103 5.5. Algorytm miłości 104 5.5.1. Funkcjonalny przykład: pizzeria 108 5.5.2. Linkedin 110 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 112 5.7. Czułe słówka 115 5.7.1. Torowanie drogi do serca 116 5.7.2. Halo? 116 5.7.3. Podobieństwo i grupy 116 5.7.4. Błędy poznawcze 117 5.7.5. System 1 i System 2 119 5.7.6. Samospełniające się proroctwo 120 Ćwiczenie 120 5.8. Moje miasto, a w nim… 120 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 123 5.10. Dlaczego kupujący nie kupują? 126 5.10.1. Odrzucone zaręczyny 127 6. W buduarze… 128 6.1. Pejcz na klientów – RFM 128 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 129 6.3. Kamasutra 130 6.4. Do you think I’m sexy? 131 6.5. Korzystny content jest jak korzystny seks 133 6.6. Jakość pamięta się o mnóstwo dłużej niżeli cenę 137 6.7. Swatka 138 6.8. Korzystny profil w social mediach 140 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 141 Ćwiczenie 146 7. Stare dobre małżeństwo 147 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kupującye 147 7.2. Czy klient to nasz pan? 149 Ćwiczenie 149 7.3. Never second best 150 Ćwiczenie 151 7.4. Wychowanie to wyzwanie 151 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 152 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą szczególnie daleko 154 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 155 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 157 7.8.1. Praktyczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci 158 7.8.2. Dekalog 159 7.8.3. Praktyczny przykład: księgarnia 159 7.8.4. Dekalog 160 7.8.5. Poręczny przykład: firma telefonów 161 7.8.6. Dekalog 161 7.8.7. Użyteczny przykład: hotel 164 7.8.8. Dekalog 165 7.8.9. Użyteczny przykład: firma telewizorów 166 7.8.10. Poręczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci (odpowiedź) 166 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 167 7.9.1. Bez orzeczenia o winie… 168 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 169 7.10.1. Dlaczego nie słuchamy? 169 7.10.2. Skąd wiedzieć, iż masz problem ze słuchaniem? 170 7.10.3. Po co słuchać uchem, a nie brzuchem? 171 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 171 7.11.1. Użyteczny przykład: panele podłogowe 172 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, lecz komu służysz 173 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 174 8. Poliamoria w praktyce 176 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 176 8.2. Recykling treści 178 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 180 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 181 Ćwiczenie 182 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 183 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 184 9.1. Nie Ci trzeba więcej klientów 184 9.1.1. Praktyczny przykład: coaching 185 9.1.2. Poręczny przykład: dziury w lejku 187 9.2. Nie-lejek durszlakowy 188 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 194 9.4. Nowa szprycha 194 9.4.1. Praktyczny przykład: preparat na żylaki, deski sedesowe, preparaty na hemoroidy 195 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa 196 Do zobaczenia! 198 Absolwent – spis tematów 199 Spis rysunków 200 Bibliografia, czyli polecam również 203

Parametry

ISBN

9788301209087

Autor

Monika czaplicka

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

204

Rok wydania

2019

Kategoria

E-booki

Producent

Monika Czaplicka

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Antoni D.
Antoni D.
28.11.2024
Twórz z innymi użytkownikami cudowną zbiorowość - przesyłaj opinie opinie i komentarze produktu Monika Czaplicka
Jeśli korzystać z produktu Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach prześlij do nas swoją subiektywną opinię i recenzję. Podaj jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Monika Czaplicka Monika czaplicka Uwiedź klienta. marketing w social mediach
Tytuł Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Autor Monika Czaplicka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20908-7...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...