Książka w formacie: PDF, Mobi, Epub.
Zarządzający sklepem internetowym, aby sprawnie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać obszerny horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, by potrafić rozmawiać ze swymi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niżeli próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce odszukasz:
Jeżeli chcesz od początku zbudować swój sklep internetowy, ta książka przeczytana całkowicie, przeprowadzi Cię poprzez całą drogę od pomysłu na branżę i artykuł, przez technologiczne aspekty budowy sklepu, niezbędne działania marketingowe aż do narzędzi analitycznych, służących do monitorowania wyników Twojej pracy.
Z kolei, jeśli już masz markę i chcesz zaistnieć w internecie, pozwoli Ci uporządkować wiedzę i przygotować się do wydajnej sprzedaży w sieci.
Jeżeli jesteś pracownikiem marki odpowiedzialnym za marketing internetowy, zniewolisz szefa swoim całościowym ogarnianiem tematyki i sprawną pracą.
Uczniowi albo wykładowcy zainteresowanemu tematem e-commerce, pomoże w usystematyzowaniu wiedzy.
Książka ta ma na celu przeważnie natchnionie Cię do dalszego, systematycznego rozwoju w branży, której znajomość jest absolutnie potrzebna w dzisiejszym handlu.
Od ponad 15 lat prowadzi własny biznes. Producenta, którą obecnie zarządza, zbudował od zera i w ciągu kilku lat wspólnie z zespołem osiągnął poziom obrotu około 30 milionów złotych rocznie. Obsługuje największych sprzedawców detalicznych w Polsce, większość sieci handlowych, obszernych dystrybutorów sprzętu, największe sklepy internetowe w kraju. Od 2017 roku rozwija sklep internetowy korzystneZabawki.com, który posłużył jako przykład w książce „Jak momentalnie zbudować dochodowy sklep internetowy", będąc dowodem na skuteczność opisywanych strategii e-commerce.
Spis treści