Zdjęcia Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce (Adam Figiel, Magda Ziembińska)
Do kupienia w: Marka: Adam Figiel, Magda Ziembińska
43,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce Autorzy Adam Figiel, Magda Ziembińska Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-98-3 Rok wydania 2019 Kraków-Legionowo...
Prezentowany w naszejporownywarce cen artykuł Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie 43,70 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych porównan setek hurtowni i sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788365648983
Autor
Adam figiel;magda ziembińska
Sprawdź promocyjne oferty na Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce (sklep TaniaKsiazka.pl)
43,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i zmianach cen użyte w rankingu są zczytywane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce Autorzy Adam Figiel, Magda Ziembińska Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-98-3 Rok wydania 2019 Kraków-Legionowo Wydanie 1 liczba stron 132 Format pdf, epub, mobi Spis treści Wykaz użytych skrótów Wstęp 1. Rozwój demokracji na świecie 1.1. Pojęcie demokracji 1.2. Teorie demokracji 1.3. Historia rozwoju demokracji 1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich efektywność 2. Public relations jako podstawowy komponent tworzenia wizerunku 2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations 2.2. Metody oddziaływania public relations 2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations 2.4. Public relations a propaganda 3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce 3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej 3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku 3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce 4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki 4.1. Analiza efektywności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku 4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku Zakończenie Bibliografia Indeks
Parametry
ISBN
9788365648983
Autor
Adam figiel;magda ziembińska
Wydawnictwo
Edu-libri
Ilość stron
132
Rok wydania
2019
Kategoria
E-booki
Producent
Adam Figiel, Magda Ziembińska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Katarzyna E.
27.11.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z proponowanego produktu Adam figiel, magda ziembińska Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w polsce podziel się z nami swoją subiektywną recenzją i opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.