Zdjęcia New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat

E-booki

Dostępność: Do kupienia

New media in the marketing communication of enterprises in the international market (Małgorzata Bartosik-Purgat)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Małgorzata Bartosik-Purgat
85,09 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł New media in the marketing communication of enterprises in the international market Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20608-6...

Sugerowany artykuł New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 85,09 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnych porównan wielu sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301206086

Autor

Małgorzata bartosik-purgat

Sprawdź promocyjne oferty na New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat (sklep TaniaKsiazka.pl)

85,09 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o zmianach cen i dostępności towaru zastosowane w prezentowanej klasyfikacji zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł New media in the marketing communication of enterprises in the international market Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20608-6 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 350 Format mobi, epub Spis treści Introduction 9 1. Marketing communication in the light of Internet development – theoretical background 15 1.1. The communication process – the essence, elements and their meaning 17 1.2. The essence of marketing communication – a definitional approach 22 1.3. Types of marketing communication in a model approach 27 1.3.1. Characteristics of B2B and B2C markets in the aspect of marketing communication 27 1.3.2. Marketing communication models in B2B and B2C markets 31 1.4. Forms of marketing communication 37 1.4.1. Types and essence of forms of marketing communication 37 1.4.2. Forms of marketing communication in B2B and B2C markets 59 1.5. Computer-mediated communication theory in the context of selected communication theories 63 2. New media as the environment of marketing communication 69 2.1. World 3.0 in the context of Internet development 71 2.2. The nature and characteristics of new media 75 2.3. Social media as a type of new media 79 2.3.1. The essence and meaning of social media 79 2.3.2. The characteristics and functions of social media 82 2.3.3. Types of social media in the light of selected classifications 84 2.4. The possibilities of using new media in marketing communication – theoretical approach 90 2.4.1. Theoretical basis for the use of new technologies from the perspective of individual users – technology acceptance model 90 2.4.2. The use of new media in marketing strategies of enterprises – new marketing concepts 93 2.5. Possibilities of using new media in marketing communication of enterprises in B2B and B2C markets 101 3. Determinants of the use of new media in the processes of internationalization of enterprises 113 3.1. Classification of determinants of the use of new media in international marketing communication 115 3.2. Endogenous determinants 117 3.2.1. The degree of the internationalization of the company 117 3.2.2. The size of the company 125 3.2.3. The type of the products offered by the company 129 3.3. Exogenous determinants 134 3.3.1. Economic factors 134 3.3.2. Technological factors 137 3.3.3. Demographic factors 142 3.3.4. Cultural factors 149 3.3.5. Political and legal factors 152 4. New media and the effectiveness and efficiency of marketing communication 155 4.1. The effects of marketing communication – an attempt of identification 157 4.2. Effects, efficiency and effectiveness of marketing communication in the dimension of the entire company’s operation – interpretive dilemmas 162 4.3. Measuring the effectiveness and efficiency of marketing communication – methods and indicators 164 4.4. Effectiveness and efficiency of marketing communication in social media – measurement issues 170 5. New media in marketing communication and the effects of business activity in the international market – research assumptions 177 5.1. Research methodology 179 5.1.1. Research questions, main objective and specific objectives 179 5.1.2. The scope of research and research hypotheses 181 5.1.3. Research method and sampling 183 5.2. Determinants of the use of new media in marketing communication in the international market – a scheme of dependencies 187 5.3. Characteristics of the research sample 189 6. New media in marketing communication of the studied enterprises in B2B markets – results of empirical research 193 6.1. Types of new media in the communication of the studied enterprises with a foreign business partner 195 6.2. Determinants of using new media in communication with a foreign business partner aby the studied enterprises 200 6.3. Characteristics of new media and the scope of their use żeby the studied enterprises in communication with a foreign business partner 205 7. New media in marketing communication of studied enterprises in B2C markets – results of empirical research 213 7.1. New media in the communication of studied enterprises with foreign business partners 215 7.1.1. Types of new media 215 7.1.2. Exogenous and endogenous determinants in the use of new media 219 7.1.3. Characteristics of new media and the scope of their use 225 7.2. New media in the communication with a mass audience in international market 230 7.2.1. Types of new media 230 7.2.2. Exogenous and endogenous determinants 234 7.2.3. Characteristics of new media and the effects of their use 239 7.2.4. Relations between the use of new media in communication and endogenous and exogenous factors – a summary 246 8. The significance of new media in international communication – case studies 253 8.1. Kukliki Felt Design Studio 255 8.2. TOPMET Light 259 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. Z o.o 263 8.4. LUG Light Factory Sp. Z o.o 266 8.5. Avella Sp. Z o.o 271 8.6. Advanced Graphene Products Sp. Z o.o 274 8.7. The significance of new media in international communication – summary of case studies 276 Conclusion 279 Bibliography 283 List of Figures 313 List of Tables 317 List of Pictures 321 Appendices 323

Parametry

ISBN

9788301206086

Autor

Małgorzata bartosik-purgat

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

350

Rok wydania

2019

Tematyka

Biznes i ekonomia

Kategoria

E-booki

Producent

Małgorzata Bartosik-Purgat

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Magdalena Z.
Magdalena Z.
26.11.2024
Stwórz z innymi użytkownikami wspaniałą społeczność i dodawaj opinie opinie dla produktu
Jeżeli udało Ci się korzystać z proponowanego New media in the marketing communication of enterprises in the international market marki Małgorzata bartosik-purgat prześlij swoją recenzję lub opinię. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja cena / jakość jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Małgorzata Bartosik-Purgat Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Rekomendacja
Małgorzata Bartosik-Purgat New media in the marketing communication of enterprises in the international market Małgorzata bartosik-purgat
Tytuł New media in the marketing communication of enterprises in the international market Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język angielski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...