Zdjęcia Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Małgorzata Bartosik-Purgat)
Do kupienia w: Marka: Małgorzata Bartosik-Purgat
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20329-0 Rok wydania 2018...
Prezentowany w naszejporownywarce produkt Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym można nabyć w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 71,51 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania olbrzymiej liczby sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301203290
Autor
Małgorzata bartosik-purgat
Sprawdź promocyjne oferty na Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności użyte w prezentowanym rankingu są zczytywane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20329-0 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju internetu – podstawy teoretyczne2. Świeże media jako środowisko komunikacji marketingowej 71 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu 73 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów 77 2.3. Media społecznościowe jako typ nowych mediów 82 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie 82 2.3.2. Właściwości i funkcje mediów społecznościowych 85 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji 88 2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne 94 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technice z perspektywy jednostkowych użytkowników – model akceptacji technice 94 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe 97 2.5. Możliwości użycia nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C 106 3. Uwarunkowania zastosowania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw 117 3.1. Klasyfikacja determinant zastosowania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej 119 3.2. Determinanty endogeniczne 121 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa 121 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa 129 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo 133 3.3. Determinanty egzogeniczne 139 3.3.1. Czynniki ekonomiczne 139 3.3.2. Czynniki techniczne 142 3.3.3. Czynniki demograficzne 147 3.3.4. Czynniki kulturowe 154 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne 158 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej 161 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji 163 4.2. Efekty, efektywność i wydajność komunikacji marketingowej w rozmiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne 167 4.3. Pomiar wydajności i produktywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki 171 4.4. Efektywność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru 176 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze 185 5.1. Metodyka badania 187 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe 187 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze 189 5.1.3. Metoda badawcza i wybór próby 191 5.2. Determinanty użycia nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności 196 5.3. Charakterystyka próby badawczej 198 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych 203 6.1. Typy nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 205 6.2. Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 210 6.3. Atrybuty nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 217 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych 223 7.1. Świeże media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 225 7.1.1. Rodzaje nowych mediów 225 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów 230 7.1.3. Parametry nowych mediów i zakres ich zastosowania 236 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym 241 7.2.1. Typy nowych mediów 241 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne 246 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich użycia 252 7.2.4. Zależności pomiędzy użyciem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie 259 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków 267 8.1. Kukliki Felt Design Studio 269 8.2. TOPMET Light 273 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. Z o.o 278 8.4. LUG Light Factory Sp. Z o.o 281 8.5. Avella Sp. Z o.o 286 8.6. Advanced Graphene Products Sp. Z o.o 289 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków 292 Zakończenie 295 Bibliografia 299 Spis rysunków 329 Spis tabel 333 Spis zdjęć 337 Aneks 339
Parametry
ISBN
9788301203290
Autor
Małgorzata bartosik-purgat
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
368
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Małgorzata Bartosik-Purgat
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Edward Z.
26.11.2024
Nadesłane przez użytkowników opinie i recenzje produktu Małgorzata Bartosik-Purgat mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeśli skorzystać z oferowanego produktu Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym podziel się z użytkownikami swoją subiektywną oceną lub opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.