Zdjęcia Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Małgorzata Bartosik-Purgat)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Małgorzata Bartosik-Purgat
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20329-0 Rok wydania 2018...

Prezentowany w naszejporownywarce produkt Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym można nabyć w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 71,51 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania olbrzymiej liczby sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301203290

Autor

Małgorzata bartosik-purgat

Sprawdź promocyjne oferty na Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)

71,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat obowiązujących cen i dostępności użyte w prezentowanym rankingu są zczytywane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20329-0 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju internetu – podstawy teoretyczne2. Świeże media jako środowisko komunikacji marketingowej 71 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu 73 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów 77 2.3. Media społecznościowe jako typ nowych mediów 82 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie 82 2.3.2. Właściwości i funkcje mediów społecznościowych 85 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji 88 2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne 94 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technice z perspektywy jednostkowych użytkowników – model akceptacji technice 94 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe 97 2.5. Możliwości użycia nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C 106 3. Uwarunkowania zastosowania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw 117 3.1. Klasyfikacja determinant zastosowania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej 119 3.2. Determinanty endogeniczne 121 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa 121 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa 129 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo 133 3.3. Determinanty egzogeniczne 139 3.3.1. Czynniki ekonomiczne 139 3.3.2. Czynniki techniczne 142 3.3.3. Czynniki demograficzne 147 3.3.4. Czynniki kulturowe 154 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne 158 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej 161 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji 163 4.2. Efekty, efektywność i wydajność komunikacji marketingowej w rozmiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne 167 4.3. Pomiar wydajności i produktywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki 171 4.4. Efektywność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru 176 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze 185 5.1. Metodyka badania 187 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe 187 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze 189 5.1.3. Metoda badawcza i wybór próby 191 5.2. Determinanty użycia nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności 196 5.3. Charakterystyka próby badawczej 198 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych 203 6.1. Typy nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 205 6.2. Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 210 6.3. Atrybuty nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym 217 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych 223 7.1. Świeże media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym 225 7.1.1. Rodzaje nowych mediów 225 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów 230 7.1.3. Parametry nowych mediów i zakres ich zastosowania 236 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym 241 7.2.1. Typy nowych mediów 241 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne 246 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich użycia 252 7.2.4. Zależności pomiędzy użyciem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie 259 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków 267 8.1. Kukliki Felt Design Studio 269 8.2. TOPMET Light 273 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. Z o.o 278 8.4. LUG Light Factory Sp. Z o.o 281 8.5. Avella Sp. Z o.o 286 8.6. Advanced Graphene Products Sp. Z o.o 289 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków 292 Zakończenie 295 Bibliografia 299 Spis rysunków 329 Spis tabel 333 Spis zdjęć 337 Aneks 339

Parametry

ISBN

9788301203290

Autor

Małgorzata bartosik-purgat

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

368

Rok wydania

2018

Kategoria

E-booki

Producent

Małgorzata Bartosik-Purgat

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Edward Z.
Edward Z.
26.11.2024
Nadesłane przez użytkowników opinie i recenzje produktu Małgorzata Bartosik-Purgat mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeśli skorzystać z oferowanego produktu Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym podziel się z użytkownikami swoją subiektywną oceną lub opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Małgorzata Bartosik-Purgat Małgorzata bartosik-purgat Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Tytuł świeże media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...
Rekomendacja
Małgorzata Bartosik-Purgat New media in the marketing communication of enterprises in the international market Małgorzata bartosik-purgat
Tytuł New media in the marketing communication of enterprises in the international market Autor Małgorzata Bartosik-Purgat Język angielski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...