Biedronki w sieci pajęczyc, czyli jak przetrwać w korporacji i nie zwariować.
Bycie biedronką nie popłaca. Awansować na pajęczycę to już pewne osiągnięcie. Szczytem marzeń jest jednak przemiana w modliszkę. Lecz czy będąc na najwyższym szczeblu korporacyjnej drabiny, można zachować resztki biedronkowatości, czy wyrok zapadł i nie ma już odwrotu od przemiany w drapieżną bestię? Zacięta rywalizacja, wzajemne podcinanie sobie skrzydeł i plucie jadem, słowem – szara rzeczywistość korporacji z perspektywy kolejnych etapów kariery opakowana w zgrabną, metaforyczną opowieść. Poznajcie historię Lusi i jej zaskakującej metamorfozy!
Modliszka, nasz szef wszelkich szefów. Sunie ostentacyjnie każdego ranka do swego akwarium usytuowanego na niewielkim podeście, skąd ma nadzwyczajny widok na wszystkie biedronki i pajęczyce. Tam wykonuje swoje zagadkowe telefony, udając kolejne szkodniki. Kiedy to robi, nie wiem, bo gdy zerkam, to zawsze widzę ten klasyczny układ modlącej się postaci.
Nigdy nie słyszałam, jak cokolwiek mówi, pajęczycom wystarczy jej jedno spojrzenie i już wiedzą, w czym rzecz. Może ona porozumiewa się tylko telepatycznie?
A. K. Sar (RASKA) – całe swoje życie zawodowe skoncentrowała wokół rozwiązań tele, jednocześnie w zakresie obsługi, jak i sprzedaży. Wielokrotnie miała możliwość przyglądania się rozwojowi kariery zawodowej w tych strukturach – od korporacji po przeciętne i niepokaźne przedsiębiorstwa. Swoje spostrzeżenia wykorzystuje, stwarzając niepowtarzalne i łamiące stereotypy środowiska pracy, optymalizując procesy już istniejące i wprowadzając świeże rozwiązania w firmach. Prywatnie spełniona mama nastolatki. W swoim dorobku wydawniczym ma thriller psychologiczny pt. „M” z 2014 roku.
Strona autorska: www.raska.pl/artysta/