Zdjęcia komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem (Marek Drzazga)
Do kupienia w: Marka: Marek Drzazga
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem Autor Marek Drzazga Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-014-7...
Prezentowany w naszejporownywarce artykuł komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 4,75 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnych analiz wielu sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378750147
Autor
Marek drzazga
Sprawdź promocyjne oferty na komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem (sklep TaniaKsiazka.pl)
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności produktów zastosowane w zestawieniu zczytywane są niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem Autor Marek Drzazga Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-014-7 Rok wydania 2012 Katowice Wydanie 1 liczba stron 273 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział I. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej 17 1. Istota i miejsce komunikacji marketingowej w marketingu 17 2. Etapy rozwoju komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 27 3. Cykl komunikacji marketingowej 30 4. Kompilacja instrumentów komunikacji marketingowej 34 5. Zintegrowana komunikacja marketingowa 42 Rozdział II. Przeobrażenia w handlu detalicznym na początku XXI wieku i ich implikacje dla komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 47 1. Otoczenie przedsiębiorstw jako źródło zmian w handlu 47 2. Zasadnicze zmiany w otoczeniu dalszym przedsiębiorstw handlowych 51 2.1. Przeobrażenia gospodarcze 51 2.2. Przeobrażenia techniczne 59 2.3. Przeobrażenia społeczne 65 2.4. Przeobrażenia legislacyjne 73 3. Główne siły otoczenia handlu i ich wpływ na prowadzenie działań z zakresu komunikacji marketingowej przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego 74 Rozdział III. Komunikacja marketingowa w marketingu przedsiębiorstw handlu detalicznego 80 1. Marketing w handlu detalicznym 80 1.1. Istota handlu i handlu detalicznego 80 1.2. Pojęcie i typologia jednostek przedsiębiorstw handlu detalicznego 83 1.3. Odrębności marketingu w przedsiębiorstwach handlu detalicznego 95 2. Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym 101 2.1. Miejsce i znaczenie komunikacji marketingowej w produkcji pozycji rynkowej przedsiębiorstwa handlowego 101 2.2. Specyfika komunikacji marketingowej w handlu detalicznym 108 3. Instrumenty komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych 111 3.1. Instrumenty komunikacji marketingowej wykorzystywane poza placówkami handlowymi 114 3.1.1. Reklama 114 3.1.2. Promocja sprzedaży 120 3.1.3. Public relations 126 3.1.4. Komunikacja marketingowa w nowych mediach 128 3.2. Instrumenty komunikacji stosowane w miejscu prowadzenia sprzedaży 135 3.2.1. Otoczenie placówki handlowej 136 3.2.2. Fasada i okno wystawowe placówki handlowej 137 3.2.3. Komunikacja w pomieszczeniach sprzedażowych 138 3.2.4. Personel przedsiębiorstwa 147 4. Ocena rezultatów działań z zakresu komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach handlu detalicznego 149 Rozdział IV. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu w handlu detalicznym i ich konsekwencje dla komunikacji marketingowej 155 1. Kierunki rozwoju współczesnego marketingu 155 2. Komunikacja marketingowa we współczesnych procesach marketingowych detalicznych przedsiębiorstw handlowych 158 2.1. Zarządzanie relacjami z klientami (CRM customer relationship marketing) 159 2.2. Wartość dla klienta 164 2.3. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR customer social responsibility) 169 2.4. Marketing wielokanałowy (multi-channel marketing) 174 2.5. Marketing mobilny (mobile marketing) 179 3. Nowa rola komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym 183 Rozdział V. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce w świetle opinii ekspertów i obserwacji placówek handlowych 186 1. Problemy i podstawy metodyczne badań komunikacji marketingowej detalicznych przedsiębiorstw handlowych 186 2. Ważniejsze wyniki badań empirycznych prowadzonych metodą ocen ekspertów 196 3. Wybrane wyniki badań prowadzonych metodą obserwacji 211 4. Model teoretyczno-opisowy komunikacji marketingowej stacjonarnych przedsiębiorstw handlu detalicznego 221 Zakończenie 227 Bibliografia 235 Spis rysunków 255 Spis tablic 257 Załączniki 259
Parametry
ISBN
9788378750147
Autor
Marek drzazga
Ilość stron
273
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Marek Drzazga
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jerzy H.
26.11.2024
Czy możesz podać nam komentarz i opinię na temat produktu
Jeśli udało Ci się skorzystać z prezentowanego komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.