To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swej marki. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat przede wszystkim nie ciekawi; posiadają do opowiedzenia własną historię.Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych.
Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.kupujący kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dopasowane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i sprawnie, dzięki temu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.Czytając Model StoryBrand, poznasz:• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,• prawdziwe motywacje klientów,• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,• sposoby tworzenia wydajnych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu.
Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewiele znaczącej marki, czy również politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej producenta już na za każdym razem odmieni to, jak mówisz o sobie, o swej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja producent wnosi w życie klientów.***To najważniejszy poradnik marketingowy roku.
Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, iż twój przekaz zdoła przebić się poprzez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców.
Musisz przeczytać tę książkę!Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”Donald Miller nauczy cię o mnóstwo więcej, niżeli tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić.
Jeśli chcesz, by twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją.John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”Jeśli uwielbiasz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci kreować hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują.
My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!Ryan Deiss, założyciel i prezes marki DigitalMarketerPo zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne.
Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies, a także współautor książki Nowy jednominutowy menedżer***DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki temu ich działalność nabrała rozpędu.
Jest prezesem marki StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy i psami Lucy i June Carter.