Zdjęcia Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Social media strategicznie wprowadzenie (Iwona Lupa-Wójcik)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Iwona Lupa-Wójcik
44,84 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano mnóstwo, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media"? Czy może...

Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 44,84 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan olbrzymiej liczby sklepów i hurtowni w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788365929587

Autor

Iwona lupa-wójcik

Sprawdź promocyjne oferty na Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik (sklep TaniaKsiazka.pl)

44,84 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w powyższym rankingu indeksowane są praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano sporo, jednocześnie w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media"? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane poprzez praktyków i teoretyków „strategie social media" na ogół traktują o zasadach występowaniu w tych mediach, w trakcie gdy istnieją również inne możliwości użycia tychże kanałów.

Zbyt niejednokrotnie pomijany jest fakt,użycie mediów społecznościowych wykracza na dodatek poza marketing, a co dopiero promocję. Do napisania tej książki autorkę skłoniło zwykle to, że w praktyce szczególnie często nadużywane jest pojęcie „strategii".

użytkowane jest ono z reguły w kontekście występowaniu organizacji w mediach społecznościowych, zapominając, że media te mogą być też narzędziem działań marketingowych i pozamarketingowych (nie tyle chodzi o to, by potrafić „być" w tych mediach, ale wpierw o to, żeby umieć je wykorzystywać do swoich celów biznesowych i komunikacyjnych na wielu polach).

Strategiczne zarządzanie marketingowe z zastosowaniem mediów społecznościowych może dać pokaźną przewagę konkurencyjną, ale wymaga unikatowego spojrzenia na te media i wyjścia poza ich promocyjną, a nawet marketingową rolę.

Celem książki jest przedstawienie zagadnień wprowadzających do strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Podjęto w niej następujące problemy: Jakie jest znaczenie strategii w organizacji i na czym polega strategiczne zarządzanie marketingowe? Jak należy rozumieć pojęcie „strategia social media"? Jakie jest miejsce mediów społecznościowych w strategii organizacji? W jaki sposób można zastosować media społecznościowe do realizacji celów organizacji? Na czym polega strategiczne podejście do mediów społecznościowych? Książka jest asygnowana jednocześnie dla teoretyków, jak i praktyków, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z planowaniem i realizacją strategicznych działań z obszaru mediów społecznościowych, nie tylko w marketingu, lecz ogólnie w zarządzaniu organizacją.

Treść opracowania podzielono na cztery rozdziały. W rozdziale pierwszym omówiono koncepcję marketingu strategicznego. Zdefiniowano, czym naprawdę jest strategia, pokazując m.in. Jej militarną genezę.

Omówiono też wybrane typy strategii, a także opisano zarys koncepcji strategii blue ocean, strategii gry rynkowej i koncepcji V2MOM. W dalszej kolejności zaprezentowano projekt i sposób realizacji strategii, wskazując m.in.

kluczowe czynniki jej wykonania. Ważne było także omówienie idei zarządzania strategicznego i jego narzędzi. Ostatni podrozdział poświęcono strategii marketingowej. Przedstawiono wpierw rolę marketingu w zarządzaniu strategicznym oraz różnicę pomiędzy zarządzaniem marketingowym a zarządzaniem marketingiem.

Opisano charakterystykę strategicznego zarządzania marketingowego, a także planu marketingowego. Omówiono dodatkowo etapy formułowania strategii marketingowej. W drugim rozdziale skupiono się na problematyce miejsca mediów społecznościowych w strategii organizacji.

Zdefiniowano wpierw pojęcie tych mediów i wytypowano ich typy. Wyrózniono także na ich podstawowe parametry. W dalszej kolejności przedstawiono rozważania na temat tego, czy media społecznościowe sprawdzą się w każdej organizacji.

Zwrócono uwagę na aspekty, którymi nie cechuje się strategia social media. Przedstawiono ponadto problem uwzględnienia mediów społecznościowych w strategii organizacji. Trzeci rozdział traktuje o obszarach użycia mediów społecznościowych w organizacji.

W pierwszym podrozdziale omówiono obszar marketingu (i PR). Wyjaśniono, co oznacza pojęcie social media marketingu (SMM). Przedstawiono koncepcję social media marketing-mix i określono korzyści użytkowania SMM w praktyce.

Ważną częścią tego rozdziału było też omówienie problemu użycia mediów społecznościowych w badaniach marketingowych. Zaprezentowano m.in. Narzędzia analityczne, które są w tym zakresie pomocne i podkreślono problem analizy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego.

W dalszej części rozdziału przedstawiono możliwości zastosowania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi (np. Rekrutacji i selekcji pracowników ), w e-commerce i w usprawnieniu komunikacji wewnętrznej.

W ostatnim rozdziale zdefiniowano etapy planowania strategicznego zastosowania mediów społecznościowych w zróżnicowanych obszarach działalności. Ważnym obszarem wykorzystania tych mediów jest marketing, wobec czego przedstawiono model RENL, który reprezentuje strategiczne podejście do social media marketingu.

Trzeci podrozdział poświęcono problemowi organizacji i koordynowania wykonania strategicznego planu użycia social media. Na koniec krótko wspomniano o wybranych wskaźnikach wydajności i efektywności wykonania strategicznego planu użycia social media.

Książka ta stanowi jedynie wprowadzenie do zagadnienia strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Powstała ona z zasady na podstawie źródeł wtórnych: raportów, publikacji branżowych i naukowych (monografii i czasopism).

Przedstawiono w niej case study z praktyki działalności rozmaitych firm. Zapoczątkowuje ona cały cykl publikacji pod hasłem: „Social media strategicznie", w których omawiana problematyka będzie bardziej zgłębiana.

Parametry

ISBN

9788365929587

Autor

Iwona lupa-wójcik

Wydawnictwo

Sophia

Ilość stron

167

Rok wydania

2018

Kategoria

E-booki

Producent

Iwona Lupa-Wójcik

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Grażyna A.
Grażyna A.
29.11.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię o produkcie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z produktu Social media strategicznie wprowadzenie marki Iwona lupa-wójcik podziel się z nami swoją subiektywną opinią i oceną. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Iwona Lupa-Wójcik Social media strategicznie wprowadzenie Iwona lupa-wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano mnóstwo, równocześnie w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...