Zdjęcia Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych marki Martyna wronka-pośpiech
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych (Martyna Wronka-Pośpiech)
Do kupienia w: Marka: Martyna Wronka-Pośpiech
18,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych Autor Martyna Wronka-Pośpiech Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-489-3 Rok...
Sugerowany produkt Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych marki Martyna wronka-pośpiech nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 18,05 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczej analizy setek hurtowni oraz sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754893
Autor
Martyna wronka-pośpiech
Sprawdź promocyjne oferty na Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych marki Martyna wronka-pośpiech
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych marki Martyna wronka-pośpiech jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktu użyte w powyższej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych Autor Martyna Wronka-Pośpiech Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-489-3 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 200 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1 Podstawy teoretyczne przedsiębiorczości społecznej 13 1.1. Rozwój ekonomii społecznej i przesłanki przedsiębiorczości społecznej 13 1.2. Pojęcie przedsiębiorczości społecznej – przegląd definicji 20 1.3. Przedsiębiorstwa społeczne – istota, rodzaje i zasady działania 32 1.3.1. Trzy szkoły definiowania przedsiębiorczości społecznej 32 1.3.2. Rozwój definicji przedsiębiorstwa społecznego 35 1.3.3. Specyfika przedsiębiorstw społecznych w Polsce 44 Rozdział 2 Czynniki determinujące funkcjonowanie i sukces przedsiębiorstw społecznych 51 2.1. Sukces przedsiębiorstwa społecznego – teoria, praktyka i pomiar 51 2.2. Kontekstowe uwarunkowania osiągania sukcesu przedsiębiorstw społecznych 58 2.2.1. Uwarunkowania zewnętrzne 58 2.2.2. Uwarunkowania wewnętrzne 61 2.2.2.1. Przywództwo 64 2.2.2.2. Orientacja przedsiębiorcza 66 2.3. Typologie czynników decydujących o sukcesie przedsiębiorstw społecznych 71 Rozdział 3 Przedsiębiorca społeczny i jego rola w osiąganiu sukcesu poprzez przedsiębiorstwo społeczne 79 3.1. Przedsiębiorca społeczny i jego cechy 79 3.2. Specyfika zarządzania przedsiębiorstwem społecznym 83 3.3. Kompetencje przedsiębiorcy społecznego – przegląd definicji 88 Rozdział 4 Metodyka badań 95 4.1. Pierwszy etap badań 95 4.2. Drugi etap badań 103 4.3. Trzeci etap badań 105 Rozdział 5 Prezentacja wyników badań własnych – analiza i dyskusja 110 5.1. Pierwszy etap badań 110 5.1.1. Identyfikacja używanego poprzez respondentów stylu przywództwa, poziomu orientacji przedsiębiorczej, a także osiąganego sukcesu 110 5.1.2. Ocena związku pomiędzy stylem przywództwa a sukcesem przedsiębiorstwa społecznego 111 5.1.3. Ocena związku między stylem przywództwa a orientacją przedsiębiorczą 114 5.1.4. Ocena związku między stylem przywództwa a orientacją przedsiębiorczą i sukcesem 117 5.1.5. Ocena związku pomiędzy orientacją przedsiębiorczą a sukcesem przedsiębiorstwa społecznego 120 5.1.6. Ocena pozostałych związków między zmiennymi 125 5.2. Drugi etap badań 128 5.3. Trzeci etap badań 137 Rozdział 6 Podsumowanie badań i wnioski 146 6.1. Wyniki weryfikacji hipotez i pytań badawczych 146 6.2. Konsekwencje dla teorii 148 6.3. Konsekwencje dla praktyki zarządzania 151 6.4. Ograniczenia przeprowadzonych badań 154 Zakończenie 157 Załączniki Załącznik 1: Kwestionariusz wywiadu – pierwszy etap badań 163 Załącznik 2: Kwestionariusz wywiadu – drugi etap badań 168 Załącznik 3: Kwestionariusz wywiadu – trzeci etap badań 171 Bibliografia 173 Spis rysunków 197 Spis tabel 198
Parametry
ISBN
9788378754893
Autor
Martyna wronka-pośpiech
Ilość stron
200
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Martyna Wronka-Pośpiech
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Antoni B.
28.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas niesamowicie istotna
Jeśli tylko miałeś szansę skorzystać z pokazywanego Rola liderów w sukcesie przedsiębiorstw społecznych marki Martyna wronka-pośpiech podziel się z użytkownikami recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest wystarczająca.